Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

САНДЫҚ БУЫН ӨКІЛДЕРІ – БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған October 2023
М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университет
Аңдатпа

Адам қызметінің барлық салаларын цифрландыру білім беру процестеріне де әсер ете алмайды. қазір жоғары оқу орындарында педагог мамандығын игеріп жүргендер өздерінің кәсіби қызметімен болашақтың білім беру жүйесін айқындайтын болады. Бүгінгі студенттер цифрлық ұрпақтың типтік өкілдері болып табылады, сондықтан 21 ғасырдың сын-тегеуріндеріне жауап ретінде білім беру жүйесін модернизациялау және дамыту мәселесін шешу аясында осы ұрпақтың сипаттамаларын зерттеу өзекті болып табылады. Осылайша, бір жағынан цифрлық ұрпақтың өкілдері болып табылатын болашақ мұғалімдерді жоо-да оқытудың неғұрлым тиімді нысандарын, әдістері мен тәсілдерін іздеу мәселесі өткір тұр, екінші жағынан, цифрлық технологияларға одан да бағдарланған оқушыларды оқытуға мәжбүр болады. Зерттеудің мақсаты: цифрлық ұрпақтың сипаттамаларын жалпылау негізінде болашақ педагогтарды – осы ұрпақтың типтік өкілдерін жоо-да даярлаудың әдістері мен формаларын өзгерту идеяларын өзектендіру. Теориялық зерттеу ғылыми дереккөздерді аспективті талдауға негізделген. Эмпирикалық деректерді жинау үшін тәжірибелі мектеп мұғалімдері мен университет оқытушыларының онлайн-сауалнамасы пайдаланылды. мақалада келтірілген материалдар аталған проблеманы одан әрі зерттеу кезінде пайдалы болуы мүмкін, сонымен қатар тәжірибелік педагогтар өздерінің кәсіби қызметінде қолдана алады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шмигирилова И.Б., Таджигитов А.А.,Дарбаева Д.К.,Ахметжанов М.С., . 2023. САНДЫҚ БУЫН ӨКІЛДЕРІ – БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 127–139. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.011.