Мақалада мүмкіндігі шектеулі студенттер жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарына түсу кезінде кездесетін проблемалар шеңбері анықталады. Авторлар мүмкіндігі шектеулі адамдарға қолжетімді және сапалы жоғары білім беру елімізде қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық және қоғамдық дамудың жоғары деңгейімен шартталғанын және адамдардың осы санатын өзін-өзі кәсіби анықтау және өзін-өзі жүзеге асыру, әлеуметтік бейімделу және қоғамға интеграциялану құқығын қамтамасыз етудің мүмкін жолдарының бірі болып табылатынын дәлелдейді.
Мүмкіндігі шектеулі жандардың жоғары білім алу мүмкіндігін зерттеу және жоғары оқу орнына түсу кезінде мүмкіндігі шектеулі студенттердің нақты проблемаларын анықтау мақсатында авторлар педагогикалық университеттерде оқитын психофизикалық дамуы әртүрлі бұзылған студенттерге жүргізілген сауалнаманың сапалы талдауын қолданды. Нәтижесінде жоғары оқу орнының деңгейінде мүмкіндігі шектеулі студенттер үшін жоғары білімнің қолжетімділігінің неғұрлым тән ерекшеліктері мен проблемалары айқындалды. Психофизикалық дамуы бұзылған студенттер ЖОО-ға кірудің физикалық қиындықтарымен ғана емес, сонымен қатар ЖОО-да жүзеге асырылатын дайындық бағыттары, мамандықтар мен мамандандырулар туралы, кейіннен жұмысқа орналасу және мансаптық өсу мүмкіндіктері туралы және т. б. ақпараттандыруды қамтамасыз етудің төмен дәрежесімен байланысты елеулі кедергілерге тап болатыны анықталды. Болашақ талапкерлерді кедергісіз жүріп-тұру үшін ЖОО-ның барлық корпустары мен жатақханаларының физикалық қолжетімділік дәрежесі туралы, Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек студенттерді ЖОО-да оқу кезінде қолдаудың әлеуметтік жеңілдіктері мен түрлері туралы жеткіліксіз хабардар ету тағы бір қиындық болып табылады. Мүгедектігі бар адамдарды ЖОО-ға қабылдау кезінде анықталған қиындықтар негізінде авторлар мүмкіндігі шектеулі және мүгедектігі бар талапкерлердің едәуір көп санын ЖОО-ға тартуға бағытталған нақты ұсынымдар ұсынды, бұл БҰҰ Мүгедектердің құқықтары туралы Конвенциясының 24-бабының тиімді іске асырылуына ықпал ететін болады.