Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУГЕ ДАЙЫНДАУ

Жарияланған August 2020

91

74

Қазақ инновациялық гуманитарлық-заң университеті, Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада болашақ мұғалімдерді ерекше оқытуды қажет ететін балалармен жұмыс істеуге
дайындау мәселелері қарастырылған. Әдебиетті талдау ЖОО-да педагогтарды даярлаудың қазіргі
әдістемесі студенттердің инклюзивтік білім беру саласында теориялық білімдерін қалыптастыруға
бағытталған, бірақ практикалық дағдыларды толық көлемде қалыптастыруға мүмкіндік бермейтін
ақпараттық-репродуктивтік разрядқа жататынын көрсетті. Студенттердің ерекше оқытуды қажет
ететін балалармен жұмыс істеуге дайындығын зерттеу бойынша диагностикалық зерттеу жүргізу
барысында ЖОО-да оқу жағдайында зерттеудің келесі әдістері қолданылды: әдеби көздерді талдау,
психодиагностикалық әдістер және ғылыми материал мен практикалық тәжірибені қорытудың басқа
да тәсілдері. Студенттердің ерекше оқытуды қажет ететін балалармен жұмыс істеуге дайындық
деңгейі анықталды.
Зерттеу барысында алынған нәтижелер студенттердің ерекше оқытуды қажет ететін балалармен
жұмыс істеуге мақсатты дайындығының қажеттілігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік берді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.А.Лекерова, З.А.Мовкебаева, . 2020. ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУГЕ ДАЙЫНДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 175–179. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.30.