Бұл мақалада болашақ мұғалімдерді ерекше оқытуды қажет ететін балалармен жұмыс істеуге
дайындау мәселелері қарастырылған. Әдебиетті талдау ЖОО-да педагогтарды даярлаудың қазіргі
әдістемесі студенттердің инклюзивтік білім беру саласында теориялық білімдерін қалыптастыруға
бағытталған, бірақ практикалық дағдыларды толық көлемде қалыптастыруға мүмкіндік бермейтін
ақпараттық-репродуктивтік разрядқа жататынын көрсетті. Студенттердің ерекше оқытуды қажет
ететін балалармен жұмыс істеуге дайындығын зерттеу бойынша диагностикалық зерттеу жүргізу
барысында ЖОО-да оқу жағдайында зерттеудің келесі әдістері қолданылды: әдеби көздерді талдау,
психодиагностикалық әдістер және ғылыми материал мен практикалық тәжірибені қорытудың басқа
да тәсілдері. Студенттердің ерекше оқытуды қажет ететін балалармен жұмыс істеуге дайындық
деңгейі анықталды.
Зерттеу барысында алынған нәтижелер студенттердің ерекше оқытуды қажет ететін балалармен
жұмыс істеуге мақсатты дайындығының қажеттілігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік берді.
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУГЕ ДАЙЫНДАУ
Жарияланған August 2020
91
74
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
ерекше оқытуды қажет ететін балалар; дайындық; педагогикалық қызмет; педагогикалық бағыттағы компоненттер.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.А.Лекерова, З.А.Мовкебаева, . 2020. ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУГЕ ДАЙЫНДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 175–179. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.30.