Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОҚУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ПАРАДИГМАСЫНДА ЦИФРЛІК МЕДИА ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН АКТ

Жарияланған February 2023
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Педагогтар мен білім беру ұйымдары қажетті техникалық және педагогикалық білім және кейде білім беру ұйымдарындағы цифрлық инфрақұрылымның жеткіліксіздігі сияқты онлайн-оқыту проблемаларына тап болады, олар нақты техникалық жарақтандыруда да, осы цифрлық және медиаресурстарды толық көлемде пайдалануға дайындықта да көрінеді. Бұл тұрғыда цифрлық медиа арқылы оқытудағы проблемалық жағдайларды функционалды өңдеу құзыреттілігі жаңа мәнге ие болады. Осылайша, атап айтқанда, бұл мақалада оқыту процесінде кездесетін мұғалімдердің цифрлық проблемалық жағдайларымен жұмыс құрылымын анықтау және оларды ақпараттық-коммуникациялық құралдардың (бұдан әрі-акт) дайындығы мен сапасы туралы ситуациялық тестті жүйелі түрде әзірлеу және валидациялау арқылы операциялық мүмкіндіктермен толтыру сипатталған.

"Қатыгез оптимизм" теориясы аясында өмір бойы оқытуды түсіну дискурсы ұсынылған. Әрі қарай, осы мақалада авторлар өмір бойы оқытуды зерттеу арқылы не істеу керектігі туралы ойлайды және респонденттердің АКТ қолдану арқылы оқыту мен оқытуға қатысты сұрақтарға жауаптарының нәтижелерін ұсынады.

Білім беру қоғамдастығының, ұйымдастырушылық мәдениеттің және технологиялық инфрақұрылымның бірлігі қажеттілігі туралы қорытынды жасалады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Колумбаева Ш. Ж. , Ланцева Т.В., . 2023. ОҚУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ПАРАДИГМАСЫНДА ЦИФРЛІК МЕДИА ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН АКТ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 76, 4 (Лют 2023), 35–43. DOI:https://doi.org/10.51889/8185.2022.90.57.003.