Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚУШЫЛАРҒА ЭКОНОМИКАЛЫҚ-ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЗАҢДЫЛЫҚТАР МЕН ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланған August 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада географиялық білімнің жаңартылған мазмұнындағы экономикалық-географиялық
заңдылықтар, ұғымдар мен түсініктер жайында берілген. Сонымен қатар мемлекеттік саясатымыз
және еліміздің қазіргі кездегі экономикасын жақсарту және одан әрі жетілдіру үшін білім беру
саласына ерекше назар аударатындығы тілге тиек етілді. Жалпы ғылым саласында «зерттеу
құзыреттілігі» ұғымы негізгі орынға ие категориялардың бірі, ол «ғылым», «зерттеу», «құзырет»
ұғымдарынан құралған заманауи білім беру жүйесінің негізгі бағдары. Бүгінгі күні адамзаттың
шығармашылық әрекетінің нәтижесін тиімді пайдалану арқылы ғылыми-техникалық прогресті одан
әрі дамытуға болатындығы белгілі. Өйткені ол экономика, техника, ғылым, саясат және жалпы қоғам
дамуының шешуші күшіне айналуда. Ғылыми-зерттеушілік құзыреттілікті қалыптастыру кез-келген
ғылым аясында сәттілікке жету жолы екені сөзсіз анық. Ғылыми-зерттеушілік құзыреттілік білім
алушылардың ғылыми-зерттеу дағдыларын мазмұнды орындап, дамытқан кезде ғана жүзеге асады.
Оған біз жаңа ғылыми білімді жасау үрдісінде алынған білім, білік және дағдыны іс-тәжірибеде
қолдану арқылы жетеміз. Сонымен қатар географиялық білімнің жаңартылған мазмұнындағы
экономикалық-географиялық ұғымдары мен түсініктері туралы шетелдік ғалымдардың ғылыми
көзқарастары да келтірілген.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Н.Е. Усенов Б.Ш. Абдуманапов, . 2020. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚУШЫЛАРҒА ЭКОНОМИКАЛЫҚ-ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЗАҢДЫЛЫҚТАР МЕН ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 284–288. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.47.