Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЕНДІРУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ

Жарияланған August 2020
Аңдатпа

Мақалада дуальді оқыту элементтерін болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлау процесіне ендіру
қарастырылады. ХХ ғасырдың 30 жылдарынан бастап ХХІ ғасырдың басында педагогикалық жоғары
оқу орындарының оқу-тәрбие үдерісінде дуальді оқыту элементтерінің көрініс табуы негізделеді.
Мұнда дуальді оқыту элементтерін ендіру деп айтылмағанымен, осы жылдары болашақ
мұғалімдердің кәсіптік техникалық даярлығына аса көңіл бөлінуі себепті, практикалық даярлыққа,
өндірістік практикаға баса назар аударылғанын қарастырылған.
2014 жылдан бастап елімізде дуальді оқыту элементтерін республиканың білім беру жүйесіне
ендіру мақсатында қарастырылған отандық диссертациялық зерттеулер мен ғылыми жобалар жанжақты талданады.Жоғарғы оқу орны бітірушілері мен жұмыс берушілерден сауалнамалар алынды.
Сондай-ақ, қазіргі уақытта болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлау процесіне дуальді-оқыту
элементтерін ендіру мүмкіндіктері анықталады.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ұ.М.Әбдіғапбарова, А.А.Сманова, А.Т.Кенжебаева, . 2020. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЕНДІРУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 112–119. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.19.