Қазіргі қоғамның прогрессивті дамуының негізі – адам, оның мәдениеті, білімі мен тәрбиесі. Коммуникативті мәдениет жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі бола отырып, қоғамдық дамудың жай-күйін көрсетеді және сонымен бірге оған елеулі әсер етеді. Бүгінгі таңда адамзат жасаған мәдениеттің барлық жетістіктеріне ие жоғары білімді, жақсы тәрбиеленген жас ұрпақты жетілдіру міндеті бұрынғыдан да өте үлкен маңызға ие болып отыр. Мектеп жасына дейінгі бала ерсектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасайды, коммуникация барысында мәдениеттану мен әлеуметтенуден өтеді. Сонымен бірге, өзінің мінез-құлқын басқа адамдардың іс-әрекеттерімен байланыстыруды үйренеді, олармен бірге біртұтас әлеуметтік орта қалыптастырады. Әлеуметтік-мәдени өзара әрекеттесу процестерінде белгілі бір мәдениеттің нормалары, құндылықтары мен институттары өздерінің тұрақты формаларын алады. Сонымен бірге, мектеп жасына дейінгі балада негізгі белгілер, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы мінез-құлық формалары, өз қалауы мен қажеттіліктерін басқа адамдардың қажеттіліктерімен байланыстыру қабілеті қалыптасады. Мектеп жасына дейінгі балалар эмоционалды күйлер мен өзін-өзі реттеудің дифференциациясының жеткіліксіз қалыптасуымен, ересектер әлеміндегі өз орнын барабар бағалаумен және тиісінше, коммуникативті қабілеттердің жеткіліксіз дамуымен сипатталады.
Әлеуметтік-мәдени тәрбие құралдарын іздеу – маңызды зерттеу міндеттерінің бірі болып қала береді. Тиімді технологияларды әзірлеуге және енгізуге байланысты, оның көмегімен бала өзіне жақын, қол жетімді, дамуға ықпал ететін қызмет түрлерінде әлемді тани алады. Сонымен қатар, бала өзінің мүмкіндіктерін барынша толық ашатын және әлеуметтік-мәдени тәжірибені тиімді игеретін жетекші іс-әрекетке шешуші мән берілуі керек.