Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

БІЛІМ БЕРУДІ ИНТЕГРАЦИЯЛАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған August 2020

243

930

М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университеті, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақала бүгінгі жаhандану заманында білім беру жүйесіндегі интеграциялау мәселесінің ғылымитеориялық негіздері туралы. «Интеграция», «интеграциялау мақсаты», «интеграциялау принципі»
ұғымдарына анықтама беріліп, интеграциялық оқытуды ендірудің негізгі идеясы тұжырымдалды.
Бүгінгі таңда елімізде білім беру үдерісін интеграциялаудың психологиялық, педагогикалық маңызы
анықталған. Оқыту және тәрбиелеу үдерісін интеграциялау мақсаты, принципі, бағыты, мазмұны,
тұтастығы теориялық тұрғыда талданған. Білім беру жүйесінің барлық сатысында интеграциялау
үдерісін жүргізудің білімдік, дамытушылық, танымдық, тәрбиелік маңызы айқындалған. Мектепке
дейінгі және бастауыш білім беруде интеграциялық оқытуды ұйымдастырудың алғы шарттары,
қажеттілігі мен мүмкіндіктері көрсетілді. Пәндік интеграциялық оқытуды ұйымдастыруда
оқушылардың танымдық қызығушылығы мен білім сапасын арттыру жолдары, нәтижесі
айқындалған. Білім беруді интеграциялауда педагогикалық үдерістің мүмкіндіктері кеңейіп,
оқытудың инновациялық технологияларын қолдануға жол ашылады. Пәндік интергациялау арқылы
білім беру мазмұны мен салалары өзара сабақтасып бірізділік пен жүйелілік құрылымын құрайды.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Р.Қ.Керимбаева, М.А.Шауенова, . 2020. БІЛІМ БЕРУДІ ИНТЕГРАЦИЯЛАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 55–60. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.10.