Бұл мақалада этикалық-деонтологиялық негіздерді қайта қарау және нормативті деңгейге өткізу
мысалдары келтіріле отырып, анализ жасалады. Автор елімізде мұғалім мәртебесін айқындауға және
бекітуге арналған Қазақстан Республикасында қабылданған «Мұғалімнің мәртебесі туралы» Заңды
толықтай ашады. Мұғалімнің қабылданған міндеттері мен құқықтары, сонымен қатар білім беру
ұйымы құрған педагогикалық этика жөніндегі кеңестің қызметі сипатталған.
Елдегі этикалық-деонтологиялық негіздердің нормативті сипаттамасы Білім министрлерінің 2030
жылға дейін әзірлеген коммюникемен байланысты. Сонымен қатар, мақалада Еуропа Кеңесінің білім
берудегі этика, ашықтық және тұтастығы жөніндегі халықаралық бастамалардың мысалдары
келтірілген. Осылайша, автор қазіргі қоғамдағы этикалық-деонтологиялық ілімдердің
құндылықтарды жоғары деңгейге көшіру жоспарындағы өзектілігін негіздеді
ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМНЫҢ ЭТИКАЛЫҚ - ДЕТОНТОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ
Жарияланған August 2020
104
0
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г.Т. Уразбаева, Х.Н. Касенов, . 2020. ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМНЫҢ ЭТИКАЛЫҚ - ДЕТОНТОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 45–48. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.08.