Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМНЫҢ ЭТИКАЛЫҚ - ДЕТОНТОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ

Жарияланған August 2020
Л. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада этикалық-деонтологиялық негіздерді қайта қарау және нормативті деңгейге өткізу
мысалдары келтіріле отырып, анализ жасалады. Автор елімізде мұғалім мәртебесін айқындауға және
бекітуге арналған Қазақстан Республикасында қабылданған «Мұғалімнің мәртебесі туралы» Заңды
толықтай ашады. Мұғалімнің қабылданған міндеттері мен құқықтары, сонымен қатар білім беру
ұйымы құрған педагогикалық этика жөніндегі кеңестің қызметі сипатталған.
Елдегі этикалық-деонтологиялық негіздердің нормативті сипаттамасы Білім министрлерінің 2030
жылға дейін әзірлеген коммюникемен байланысты. Сонымен қатар, мақалада Еуропа Кеңесінің білім
берудегі этика, ашықтық және тұтастығы жөніндегі халықаралық бастамалардың мысалдары
келтірілген. Осылайша, автор қазіргі қоғамдағы этикалық-деонтологиялық ілімдердің
құндылықтарды жоғары деңгейге көшіру жоспарындағы өзектілігін негіздеді

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Г.Т. Уразбаева, Х.Н. Касенов, . 2020. ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОҒАМНЫҢ ЭТИКАЛЫҚ - ДЕТОНТОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 45–48. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.08.