Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

каз МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫН САҚТАУДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ РӨЛІ

Жарияланған November 2022
Халел Досмухамедов атындағы Атырау университет
Аңдатпа

Отандық мектепке дейінгі білім беру жүйесі гигиеналық білім беруде құнды тәжірибе жинай алады, дегенмен  мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығының нашарлауы және қазіргі әлеуметтік жағдайлар қазіргі әлемде салауатты өмір салтын қалыптастырудың жаңа тәсілдерін талап етеді.

Қоғамның қазіргі жағдайы, оның дамуының жоғары қарқыны адамға және оның денсаулығына жаңа, жоғары талаптар қояды. Қазіргі адамның денсаулық мәдениетін игерместен өзін білімді деп санауға құқығы жоқ. Денсаулық мәдениеті, ең алдымен, сіздің денеңізге зиян келтірместен өмір сүру қабілетін анықтайды, бірақ оған пайда әкеледі. Денсаулық-бұл аурудың болмауы ғана емес, бұл оңтайлы жұмыс қабілеттілігінің, шығармашылық қайтарымының, эмоционалды тонусының және болашақтың негізін құрайтын жағдайы. Ал, балалардың салауатты өмір салты деңгейіне қоршаған орта, отбасы және өмір салты үлкен әсер етеді деп саналады. Бүгінгі таңда мектепке дейінгі білім беру мекемесінің негізгі қызметі мектеп жасына дейінгі балаларды заманауи жағдайларға бейімдеу, балаларды мектепте оқуға дайындау болып табылады. Бастамашылдықты дамыту, білім құндылығын түсінудің тәуелсіздігі, шешім қабылдау және жауапкершілікті өз мойнына алу, өмірдің стандартты емес міндеттерін шешу сияқты білім беру мақсаттары маңыздылыққа ие болады.

pdf
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Утешкалиева А.М. , Нургалиева А.К., . 2022. каз МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫН САҚТАУДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ РӨЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 75, 3 (Лис 2022), 219–227. DOI:https://doi.org/10.51889/5710.2022.77.99.020.