Мақалада мектепке дейінгі білім беру жағдайында балалардың оқуға дайындығы мәселесі қарастырылады. Авторлар "мектепте оқуға дайындық"ұғымын анықтаудың мәні мен тәсілдерін анықтайды. Мектепте оқуға дайындық компоненттері бөлінген: жеке, әлеуметтік-психологиялық, зияткерлік және жеке. Мектепке дейінгі білім беру жағдайында балалардың оқуға дайындығын диагностикалау бағдарламасы анықталды. Критериялар, көрсеткіштер (медициналық-физиологиялық-баланың мектепте оқыту дайындығының жас нормаларына сәйкестігін анықтайтын; когнитивті – танымдық процестердің дамуын және олардың еркіндігін анықтайтын; мотивациялық – балаларда тұрақты уәждердің болуы, болашақ оқушының ішкі позициясының қалыптасуы); мектепалды білім беру жағдайында балалардың оқуға дайындығының деңгейі (төмен, орташа, жоғары) және тәжірибелік-эксперименттік жұмыс нәтижелері.
Мақала «2019 жылғы ЖОО үздік оқытушысы» гранттық қаржыландыру есебінен шығарылды.