Бұл мақалада жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқушылардың оқуға ынтасын интербелсенді әдіс-тәсілдер арқылы арттыру жолдарын қарастырған және интерактивті әдіс-тәсілдерін ұсынған, саралап қолданудың тиімділігін және оқытудың белсенді, интерактивті әдістері ұғымдарының анықтамасына тоқталған. Оқытудың белсенді әдісінің үш деңгейін атап көрсеткен. Оқушыларды жаттығу орындауды ынталандыруға бағытталған белсенді және интерактивті әдіс - тәсілдерді қолдану кезіндегі негізгі ережелерін атаған. Әдіс-тәсілдерді таңдауда мұғалімдердің басшылыққа алатын критерийлерін және жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқушыларды жаттығу орындауға ынталандырудың белсенді және интерактивті әдіс-тәсілдерінің бірнеше түрлерін ұсынған. Ұсынған әдіс-тәсілдердің күтілетін нәтижелерін, жүзеге асыру қадамдарын, бастауыш сынып оқушыларының қимыл, әлеуметтік, танымдық, қатысымдық белсенділіктерін арттыру жолдарының жүйесін көрсеткен. Бастауыш сынып оқушыларын оқыту кезінде ерекше орынды ойын алатындығын және ойын бұл жерде оқыту әдісі ретінде жүргізілуі қажеттігі айтылған.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ
Жарияланған March 2020
85
159
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
жаңартылған, білім беру мазмұны, ынталандыру, белсенді, әдіс-тәсілдер, таңдап, саралап, қолдану, тиімді, ұғымдар, анықтама.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Seytenova, S. і Abil А. 2020. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 320–325. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.58.