Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Бұл мақалада жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқушылардың оқуға ынтасын интербелсенді әдіс-тәсілдер арқылы арттыру жолдарын қарастырған және интерактивті әдіс-тәсілдерін ұсынған, саралап қолданудың тиімділігін және оқытудың белсенді, интерактивті әдістері ұғымдарының анықтамасына тоқталған. Оқытудың белсенді әдісінің үш деңгейін атап көрсеткен. Оқушыларды жаттығу орындауды ынталандыруға бағытталған белсенді және интерактивті әдіс - тәсілдерді қолдану кезіндегі негізгі ережелерін атаған. Әдіс-тәсілдерді таңдауда мұғалімдердің басшылыққа алатын критерийлерін және жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқушыларды жаттығу орындауға ынталандырудың белсенді және интерактивті әдіс-тәсілдерінің бірнеше түрлерін ұсынған. Ұсынған әдіс-тәсілдердің күтілетін нәтижелерін, жүзеге асыру қадамдарын, бастауыш сынып оқушыларының қимыл, әлеуметтік, танымдық, қатысымдық белсенділіктерін арттыру жолдарының жүйесін көрсеткен. Бастауыш сынып оқушыларын оқыту кезінде ерекше орынды ойын алатындығын және ойын бұл жерде оқыту әдісі ретінде жүргізілуі қажеттігі айтылған.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Seytenova, S. і Abil А. 2020. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУҒА ЫНТАСЫН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 320–325. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.58.