Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

СЫРТҚЫ ӘЛЕММЕН ТАНЫСУ ПРОЦЕСІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланған June 2022

125

119

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада барлық студенттердің білім алуына тең қол жетімділікті қамтамасыз ететін және сыртқы әлеуметтік-мәдени өзгерістерге тез жауап беретін балабақшаның бірыңғай және ашық білім беру кеңістігін құру мәселесі өзекті болып табылады, бұл білім беру процесін жетілдірудің маңызды шарты болып табылады, демек, жалпы мектепке дейінгі білім беру сапасын арттырудың кепілі болады.

Авторлары негізделеді рөлі және мәні негіздерін қалыптастыру, өзін-өзі жетілдіру, мектепке дейінгі балалардың процесінде қоршаған ортамен таныстыру. Осы жұмыста жүзеге асырылатын негізгі идея: Қазақстанның жоғары мектебінің ақпараттық оқыту жүйесінен жоғары білім беру педагогтерін тұлғалық - кәсіптік өсу тетіктерін меңгеруден тыс, онда проблемалық, креативті-дамып келе жатқан маңызды жүйелі психологиялық-педагогикалық даярлауға көшуі мүмкін емес. Шетелдік тәжірибені, әдеби дереккөздерді талдау нәтижесінде авторлар ЖОО оқытушыларының біліктілігін арттыру курстарының мазмұнын жаңарту, жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын жаңғырту арқылы педагогикалық емес бейіндегі қазақстандық жоғары мектеп педагогтерінің психологиялық-педагогикалық даярлығын күшейту қажеттілігі туралы қорытынды жасайды. Авторлар осы жобаны зерттеу мүмкіндігі үшін алғыс білдіреді, себебі зерттеуді Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Басқарма төрағасы-ректор Билялов Д.Н. қаржыландырған. ЖОО ішіндегі жоба шеңберінде грант алғаны үшін (11.02.2022 Ж. №8 шарт)

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Айтпаева А.К., Абитова Г.Т., . 2022. СЫРТҚЫ ӘЛЕММЕН ТАНЫСУ ПРОЦЕСІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 328–339. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.36.