Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕГРАТИВТЫҚ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ

Жарияланған June 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы интегративті әдістің практикалық принциптері жаңартылған. Қазіргі заманғы бастауыш сынып мұғалімі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру процесінде сабақты дамытуда, сабақты өткізудің негізгі формаларын, әдістері мен тәсілдерін таңдауда инновациялық маңызды басымдықтарды іздестіру арқылы практикалық іс-әрекетін жетілдіруі қажет. Бүгінгі таңда жаңартылған сабақтың өзекті бағыты – бір базалық тақырыппен біріктірілген пәндердің білім мазмұнын кіріктіруді негізге ала отырып, интегративті сабақтарды құрастыру және оны өткізу. Бұл оқу іс-әрекетінің пәнаралық форматы қабылдау теориясына және білім іздеудің пәнаралық зерттеудің ең жақсы тәсілі екенін ұғынуға негізделген. Бастауыш сынып оқушылары үшін, әсіресе, бір тақырыпты пәндік спецификация призмасы арқылы ашуға болатын материалды тұтас қабылдау қызықты. Осы тәсілдің арқасында студент көп интеллект теориясы бойынша өзінің жеке қабылдау деңгейінде материалды есте сақтай алады. Ал әрбір материал әртүрлі пәндерді проекциялауда берілгенде оқушының функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мен дамытудың негізгі тетігі болып табылатын білімді ұзақ мерзімді есте сақтау үшін есте сақтауға және сақтауға мүмкіндік туады, бұл қазіргі заманда ерекше мән береді білім беру. Бұл оқыту әдісінің тиімділігін дәлелдеу мақсатында оқушыларға жақсы әсер ететін зерттеу жүргізілді.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Naimanova D., . 2022. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕГРАТИВТЫҚ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚАҒИДАЛАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 3, 74 (Чер 2022), 365–372. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.40.