Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІК-ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫ МЕН ҮРЕЙЛЕНУІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ

Жарияланған June 2021
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш мектеп оқушыларының сөздік-логикалық ойлауын психодиагности-
калауда Э.Ф. Замбацявичене әдістемесінің Л.И. Переслени модификациялаған нұсқасы, «Сөздік
субтестілер» мен балаларға арналған үрейлілік шкаласының (The Children’s Form of Manifest Anxiety
Scale – CMAS) А.М. Прихожан модификациясындағы нұсқалардың тәжірибеде қазақша қолданылуы
қарастырылған. Әдістемелердің мектепке дейінгі жастағы және бастауыш мектеп жасындағы, бейін
алды мектеп жасындағы балалардың сөздік-логикалық ойлауының динамикасын анализдеуге
арналған орыс тіліндегі нұсқасы қазақ тіліне аударылып, оларды бастауыш мектеп оқушыларының
сөздік-логикалық ойлауын зерттеуге пайдаланылды. «Сөздік субтестілер» әдістемесінің және
балаларға арналған үрейлілік шкаласының (The Children’s Form of Manifest Anxiety Scale – CMAS)
А.М. Прихожан модификациясындағы нұсқаларын пайдаланып, бастауыш мектеп оқушыларымен
психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізіліп, экспериментке қазақ және орыс тілін жақсы
меңгерген респонденттер іріктелініп алынды. Эксперимент екі кезеңде жүргізіліп, І-кезеңде 9-10
жастағы балалардың сөздік-логикалық ойлауының және үрейлену деңгейінің дамуы қазақ тіліндегі
әдістемені пайдаланып жүргізілсе, ал ІІ-кезеңде осы жастағы балалармен әдістемелер орыс тілінде
жүргізіліп, нәтижелеріне салыстырмалы талдау жасалынды. Экспериментте әдістемелердің орысша-
қазақша нұсқасын қолданудағы нәтижелерінің өзара байланысы математикалық-статистикалық
әдістермен талданып, айқындалды.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ш.Д. Имангалиева, Б.Ж. Бекжанова, А.С. Ахметова, Ш.И. 2021. БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІК-ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫ МЕН ҮРЕЙЛЕНУІН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 2, 69 (Чер 2021), 144–151. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.19.