Бұл мақалада, бір жағынан, ақпараттық ортаның дамуы мен отбасыларда қалыптасқан электронды
көмекшілерді қолдану тәжірибесінің нәтижесі ретінде бастауыш сынып оқушыларының цифрлық
сауаттылығы тәжірибесі зерттеледі. Екінші жағынан, COVID-19 пандемиясы жағдайында қашық-
тықтан оқыту мен бейне сабақтардың белсенді түрде алға жылжуының нәтижесі ретінде. Зерттеудің
мақсаты отбасылардан алынған тәжірибенің арқасында оқу практикасына енгізілген бастауыш сынып
оқушыларының цифрлық сауаттылығын қалыптастыру әдістері туралы жаңа білім алуға бағытталған.
Бұл осы әдістердің мектептің оқу жоспарындағы білім беру мүмкіндіктерімен және мұғалімнің
деңгейлік сүйемелдеуімен қалай байланысты екендігінің салдарын қарастыруға мүмкіндік береді.
Грин сауаттылығының бастапқы үш өлшемді моделіне сүйене отырып және оны дәстүрлі сауат-
тылықтан тыс сандық салаға тарату арқылы мақалада цифрлық сауаттылық практикасы кем дегенде
төрт қиылысатын аспектіні: жедел, мәдени, сыни және шығармашылық болатындығын ашады.