Мақалада қазіргі жағдайда жоғарғы сынып оқушылырының әлеуметтік құзыреттілігініңжоғары
деңгейлерін және әлеуметтік проблемаларды зерделеуде жаңа әдіснамалық тәсілдерді зерттеу
мәселесінің қажеттілігі туралы сөз етеді. Білім беру жүйесінде жоғарғы сынып оқушылырының
әлеуметтік құзыреттілігін жүзеге асыру тәжірибесін зерттеу мәселесі ерекше маңызға ие. Мақалада
мәдени, ұлттық құндылықтар контекстіндегі жоғарғы сынып оқушылырының әлеуметтік құзы-
реттілік мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердегі негізгі теориялық тәсілдер талданды. Жоғарғы
сынып оқушылырының әлеуметтік құзыреттілігінің әлеуметтік құрыреттілік мәселесі тарихына
экскурс жасалды. Ресейлік және отандық ғалымдардың ғылыми зерттеулерін талдау негізінде
жоғарғы сынып оқушылырының әлеуметтік құзыреттілігінің негізгі әдіснамалық тәсілдерді анық-
тауға әрекет жасалды. Осы мәселені қарастыруда этностың тарихи-мәдени және рухани құндылықтарына қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени болмыстармен бірге ерекше назар аудару қажет.
Жоғарғы сынып оқушылырының әлеуметтік құзыреттілігінің мәселелерді пәнаралық зерттеу қажет-
тілігі өзекті болып отыр.
ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ
Жарияланған June 2021
85
133
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
құзыреттілік, теориялық негіздер, әлеуметтендіру, тәрбие, білім, даму, белсенділік, ұлттық құндылықтар.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
G.S. Saudabayeva, A.D. Toleukhanova, . 2021. ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 123–128. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.16.