Мақала барысында білім берудегі дербес, өзін-өзі ұйымдастыру, басқарушылық іс-әрекеттерді
іске асырушы қазіргі оқыту үдерістері сипатталған. Өзіндік жұмыс, басқару, оқушының дербес ісәрекеті ұғымдарына талдау жасалған. Өзін-өзі ұйымдастыру ұғымы қарастырылған, ол білім
алушылардың берік және терең білім алу құралы, тұлға қабілеттерінде белсенділік пен дербестікті
қалыптастыру, олардың ойлау мүмкіндіктерін дамыту әдісі болып табылады. Өзін-өзі ұйымдастыру
құрамына өзіндік сезім, мақсаттылық, іс-әрекетті жоспарлау, оны ұйымдастыру, нәтижелерді бағалау
және өзін-өзі талдау кіреді. Осының нәтижесінде, өзіндік жұмыс сыныптағы бала жұмысымен
байланысты, сабақтағы оқу-танымдық іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыру болып табылады, ол өз
кезегінде жалпы оқыту іс-әрекетін ұйымдастырудың дербестігін белсендіруді көздейді.
ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ
Жарияланған March 2020
97
164
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Л.И Шалабаева, Д.Б.Ешенкулова , А.Н.Умирбекова, . 2020. ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 269–274. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.49.