Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ

Жарияланған March 2020
Қазақ спорт және туризм академиясы
Аңдатпа

Мақала барысында білім берудегі дербес, өзін-өзі ұйымдастыру, басқарушылық іс-әрекеттерді
іске асырушы қазіргі оқыту үдерістері сипатталған. Өзіндік жұмыс, басқару, оқушының дербес ісәрекеті ұғымдарына талдау жасалған. Өзін-өзі ұйымдастыру ұғымы қарастырылған, ол білім
алушылардың берік және терең білім алу құралы, тұлға қабілеттерінде белсенділік пен дербестікті
қалыптастыру, олардың ойлау мүмкіндіктерін дамыту әдісі болып табылады. Өзін-өзі ұйымдастыру
құрамына өзіндік сезім, мақсаттылық, іс-әрекетті жоспарлау, оны ұйымдастыру, нәтижелерді бағалау
және өзін-өзі талдау кіреді. Осының нәтижесінде, өзіндік жұмыс сыныптағы бала жұмысымен
байланысты, сабақтағы оқу-танымдық іс-әрекетін дұрыс ұйымдастыру болып табылады, ол өз
кезегінде жалпы оқыту іс-әрекетін ұйымдастырудың дербестігін белсендіруді көздейді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Л.И Шалабаева, Д.Б.Ешенкулова , А.Н.Умирбекова, . 2020. ӨЗІНДІК ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІН ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 269–274. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.49.