Бүгінгі таңда білім беру жүйесіндегі мамандарда балалардыңәр түрлі қажеттіліктері мен
мүмкіндіктерін ескере отырып, психикалық денсаулығын сақтау және нығайту міндеті бар екендігіне
көптеген дәлел бар. Қазіргі жоғары оқу орындарындағы мансаптық қажеттіліктерге сәйкес, мақсатты
педагог-психолог болу үшін кәсіби құзіреттілігінқалыптастыратын білімгерлер үшін жоғары деңгейлі
практика ұйымдастыру қажет. Оларға болашақ кәсіби қызметінде еңбек функцияларын тиімді
орындау қажет. Алдын-ала талдау көрсеткендей, әлемде бұл салада көптеген идеялар бар. Бұл
идеялар осы басым міндеттерді шешуге бағытталған.
Бұл мақалада жаһандану жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби құзыреттіліктерін
дамыту шарттары қарастырылады. Мектептерде қызмет атқаратын педагог- психологтардың қазіргі
статусына және болашақ педагог-психологтарды даярлауға қазақстандық жоғары оқу орындарының
ВЕСТНИК КазНПУ им. Абая, серия «Педагогические науки», №3(67), 2020 г.
88
дайындығына ерекше назар аударылады. Осы бағыттағы шетелдік жоғары оқу орындарының
тәжірибесі мен біздің еліміздегі және шет елдердегі практикалық психология саласындағы жетіс-
тіктерге салыстырмалы талдау жасай отырып сипатталған.
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ШАРТТАРЫ
Жарияланған June 2021
107
159
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
кәсіби құзіреттіліктер, жоғарғы білім, педагог-психолог, жаңа білім стандарттары, жаһандану.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
R.S. Zheldibayeva, A.Zh. Sapargaliyeva, . 2021. ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 92–97. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.12.