Мақалада дене шынықтыру мұғалімін даярлауда Қазақстан Республикасының «Педагог
мәртебесі туралы» Заңында педагогтың құқықтары мен бірге міндеттеріне сай замануи бағыттар
көрсетілген және дене шынықтыру бойынша маманның кәсіби дайындығы күрделі, динамикалық
педагогикалық жүйесі, оның жұмыс істеу тиімділігі педагогикалық үрдістің жалпы заңдылықтары
және оны басқару негізінде көрініс табатын көптеген факторлары қарастырылған.
Дене тәрбиесі мұғалімдерінің күнделікті жұмысында қолдана алатындай, білуге тиісті мәселелер
жеткілікті. Осы мақсатта ұсынылып отырған мақала дене тәрбиесіне қатысты жұмыстар, дене
тәрбиесі сабағы, оқыту әдісіне қойылатын талаптар, сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері, оның
тиімділігін қалай арттығуға болатындығы, мүғалімдердің дайярлық деңгейіне қойылатын талаптар
және мәселелер көтерілген.
Болашақ дене шынықтыру мұғалімі, ол өз қызметінде тиісті кәсіби құзыреттілікке ие болуға,
оқыту мен тәрбиелеу сапасын қамтамасыз етуге, өзінің кәсіби шеберлігін жоғарлатуға мүмкіндік
беретін жолдары көрсетілген
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МҰҒАЛІМІН КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУ
Жарияланған March 2020
78
167
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Е. Утегенов, А. Куракбаева, Ә. Байгалиев, . 2020. БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МҰҒАЛІМІН КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 243–248. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.44.