Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ДЕНЕ МӘДЕНИЕТІ МҰҒАЛІМІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ МЕН КӨРСЕТКІШТЕРІ

Жарияланған March 2020
Қазақ спорт және туризм академиясы
Аңдатпа

Мақалада автор болашақ дене мәдениеті мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігін
қалыптастырудың компоненттері мен көрсеткіштерін анықтауға тырысады.
Ғылыми әдебиеттерді талдау барысында басқарушылық құзыреттілікті қалыптастырудың ішкі
және сыртқы ресурстары қарастырылады. Ғалымдардың тұжырымдарына сүйене келе басқарудың
қызметтерін анықтайды: ақпараттық-аналитикалық, мотивациялық – мақсаттық, жоспарлыболжамдық, реттеуші-түзетушілік, ұйымдастырушылық-атқарушылық.
Зерттеу барысында негізгі ұғым «басқарушылық құзыреттілікке» анықтама беріп, оның құрамдас
бөліктерін, яғни құзыреттер жиынтығын бөліп ажыратады. Автор аталмыш мәселені зерттей
келе,болашақ дене мәдениеті мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігін қалыптастырудың
компоненттерін анықтаған. Әрбір компонентке сәйкес көрсеткіштер нақтыланады.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Рыскалиев С., . 2020. БОЛАШАҚ ДЕНЕ МӘДЕНИЕТІ МҰҒАЛІМІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ МЕН КӨРСЕТКІШТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 237–243. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.43.