Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

БОЛАШАҚ ДЕНЕ МӘДЕНИЕТІ МҰҒАЛІМІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ МЕН КӨРСЕТКІШТЕРІ

Жарияланған March 2020

42

156

Қазақ спорт және туризм академиясы
Аңдатпа

Мақалада автор болашақ дене мәдениеті мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігін
қалыптастырудың компоненттері мен көрсеткіштерін анықтауға тырысады.
Ғылыми әдебиеттерді талдау барысында басқарушылық құзыреттілікті қалыптастырудың ішкі
және сыртқы ресурстары қарастырылады. Ғалымдардың тұжырымдарына сүйене келе басқарудың
қызметтерін анықтайды: ақпараттық-аналитикалық, мотивациялық – мақсаттық, жоспарлыболжамдық, реттеуші-түзетушілік, ұйымдастырушылық-атқарушылық.
Зерттеу барысында негізгі ұғым «басқарушылық құзыреттілікке» анықтама беріп, оның құрамдас
бөліктерін, яғни құзыреттер жиынтығын бөліп ажыратады. Автор аталмыш мәселені зерттей
келе,болашақ дене мәдениеті мұғалімінің басқарушылық құзыреттілігін қалыптастырудың
компоненттерін анықтаған. Әрбір компонентке сәйкес көрсеткіштер нақтыланады.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Рыскалиев С., . 2020. БОЛАШАҚ ДЕНЕ МӘДЕНИЕТІ МҰҒАЛІМІНІҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ МЕН КӨРСЕТКІШТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 237–243. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.43.