Бұл мақалада балаларда мектепте агрессияның пайда болу ерекшелігі, физикалық және
моральдық жағымсыз әсерлер егжей-тегжейлі айтылған, «қорлау» ұғымы жан-жақты сипатталған
және түсіндірілген. Осы құбылыспен күрес саласындағы негізгі әлемдік жетістіктер қарастырылған.
ХХ ғасырдың 80-ші жылдарынан бастап қазіргі уақытқа дейін әлемнің әртүрлі елдерінде жасалған
алдын-алу және қорлауға қарсы бағдарламалардың құрылымы мен ерекшеліктері талданған.
Мақалада сонымен қатар мектеп оқушыларының арасындағы қорлау мен зорлық-зомбылық көрсету
проблемаларын ашатын ғылыми жұмыстар авторларының қысқаша тізімі берілген. Оқу ұжымындағы
қорлық көрсетуді тұрақтандыруға және жоюға оң әсер ететін негізгі факторлар қарастырылған.
Болашақ педагогты дайындау қажеттілігі көрсетілген.
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫ
Жарияланған March 2020
98
150
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
қорлау, болашақ мұғалім, қорлық көрсетуге қарсы бағдарламалар, алдын алу бағдарламалары, білім беретін орта.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.Ю. Губенко, Н.Н. Хан, . 2020. БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 227–231. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.41.