Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫ

Жарияланған March 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада балаларда мектепте агрессияның пайда болу ерекшелігі, физикалық және
моральдық жағымсыз әсерлер егжей-тегжейлі айтылған, «қорлау» ұғымы жан-жақты сипатталған
және түсіндірілген. Осы құбылыспен күрес саласындағы негізгі әлемдік жетістіктер қарастырылған.
ХХ ғасырдың 80-ші жылдарынан бастап қазіргі уақытқа дейін әлемнің әртүрлі елдерінде жасалған
алдын-алу және қорлауға қарсы бағдарламалардың құрылымы мен ерекшеліктері талданған.
Мақалада сонымен қатар мектеп оқушыларының арасындағы қорлау мен зорлық-зомбылық көрсету
проблемаларын ашатын ғылыми жұмыстар авторларының қысқаша тізімі берілген. Оқу ұжымындағы
қорлық көрсетуді тұрақтандыруға және жоюға оң әсер ететін негізгі факторлар қарастырылған.
Болашақ педагогты дайындау қажеттілігі көрсетілген.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.Ю. Губенко, Н.Н. Хан, . 2020. БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 227–231. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.41.