Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ОНЛАЙН СИМУЛЯТОРЛАР НЕГІЗІНДЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған June 2022

158

129

І. Жансүгіров атындағы Жетісу университет
Аңдатпа

Қазіргі уақытта білім беру робототехникасы және оның тенденциялары инновациялық, шығарма-шылық, білім беру ландшафтын анықтайды. Бұл мақалада Симуляторлар негізінде онлайн форматын-да білім беру робототехникасын оқытудың өзекті мәселелері және олардың педагогикалық аспекті-лері қарастырылады. Білім берудегі робототехниканы оқытудағы педагогикалық стратегиялардың мүмкіндіктерін кеңейтуге баса назар аударылады. Білім беру робототехникасын қолданудың басым бағыттары білім беру пакетінің комбинациясын кейінгі тәжірибемен қолдануға бағытталған. Педагогизация бұл бағыттар оқыту тұжырымдамасын да, оқыту тұжырымдамасын да қолдайтын орта құруға ықпал етуден тұрады. Мақала робототехниканы онлайн форматта оқытудағы педагогикалық мүмкіндіктерді дамытуға және одан әрі офлайн қолдануға көмектеседі. Технологиялық қаныққан ортада оқытудың жаңа әдісінің өсіп келе жатқан қажеттіліктеріне байланысты әдістемелік базаны нығайту қажеттілігі артады.

Интернеттегі тренажерлер негізінде білім беру робототехникасының педагогикасын қайта қарастыруға негізделген бұл мақала осы оқу құралдарын зерттеуге, практикалық қолдануға ықпал етеді, олардың маңызды артықшылықтарының қатарына оқытуды жақсартумен, танымдық дағдыларды дамытумен тікелей байланысты атауға болады.құрылғыларды құрастыру және пайдалану, жоба ретінде басқа педагогикалық әдістермен байланыс. Барлық жаттығуларда рефлексия және рефлексивті бақылау болуы керек. Оқыту прототипті дамыта отырып, проблемалардың нақты тұжырымдарымен, пәнаралық міндеттермен күшейтіледі.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сенькина Г.Е., Ауелбек М.А. , . 2022. ОНЛАЙН СИМУЛЯТОРЛАР НЕГІЗІНДЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 3, 74 (Чер 2022), 127–136. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.14.