Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТТІҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ

Жарияланған June 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада  «Арнайы педагогика» білім беру бағдарламасы бойынша оқитын студенттердің инклюзивті сөйлеу мәдениетін дамытудың мәселелері мен перспективалары талданады. Авторлар инклюзивті сөйлеу мәдениетін инклюзивті білім беру жағдайында болашақ кәсіби қызметке дайындықтың маңызды құрамдас бөлігі ретінде қарастырады. Оны қалыптастырудың маңызды кезеңдерінің бірі жоғары оқу орнындағы кәсіби дайындық кезеңі болып табылады, өйткені дәл осы кезеңде әр бала бірегей және өзінің білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың біртекті емес құрамы жағдайында одан әрі жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттер игеріледі.

ЖОО-да оқу процесінде болашақ арнайы педагогтарда сөйлеудің инклюзивті мәдениетін қалыптастыру процесін зерттеу мақсатында авторлар «Арнайы педагогика» бағыты бойынша білім беру бағдарламаларына және педагогикалық мамандықтарға арналған «Инклюзивті білім беру» пәнінің бағдарламасына мазмұнды талдау жүргізді.

Алынған нәтижелер университетте арнайы педагогтарды даярлау барысында инклюзивті сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға да жалпы инклюзивті мәдениетті қалыптастыруға да жеткілікті көңіл бөлінбейді; бұл құбылыстар жеке зерттеу пәні ретінде ерекшеленбейді.

Жүргізілген эмпирикалық зерттеулер негізінде авторлар толерантты қарым-қатынас құзыреттілігін қоса отырып, арнайы педагогтың кәсіби құзыреттілік кешенін қайта қарау қажеттілігін негіздейді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Мовкебаева З.А., Сюй-фу-шун Н.В. , . 2022. ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТТІҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 13–25. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.02.