Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БИОТЕХНОЛОГИЯ МАМАНДЫҚТАРЫН ОҚЫТУДА КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

Жарияланған March 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада биоте хн ология маман дығы студе н тте р ін  оқытуда компьюте р лік моде льде уді пайдалан удың ар тықшылықтар ы берілді. Биоте хн ологиядағы ин н овация ме н  дин амиз м де ңге йі өте  жоғар ы болғандықтан, білікті мамандарды даярлауымыз қажет. Ақпар ат көле мін ің өсуі білімалушылар дан  биоте хн ология тур алы баз алық білімде р ін е  сүйе н е  отыр ып, өз  бе тін ше  ше шім қабылдауға шығар машылық пе н  сын и тұр ғыдан  ойлау қабіле тте р ін  дамытуды талап е те ді. Биоте хн ология маман дықтар ын  оқыту бар ысын да компьюте р лік моде льдеудің ар тықшылықтар ын а те ор иялық талдау жасалып, ше те лдік бірқатар автор лар дың е ңбе кте р ін е  сүйе н е  отыр ып, биоте хн ологиян ы з е р тте удің бір неше  бағыттар ы  бөліп көр се тілді. Компьюте р лік моде льде удің өз і-бұл н ақты объе ктін ің (жүйе н ің) моде лін  құр у жән е  осы моде льде гі е се пте у экспе р име н тте р ін  осы жүйе н і толықтай түсін у (з е р тте у) н е ме се  компьюте р ле р де  жүз е ге  асыр ылатын  е се пте у-логикалық алгор итмде р ді қолдан а отыр ып, он ың жұмыс істе уін ің әр түр лі алгор итмде р ін ің тиімділігін  бағалау үдерісі. Осылайша, компьюте р лік моде льде у пр оце сі моде льді құр астыр уды да, он ы биоте хн ологиялық жүйе ле р ді талдау, з е р тте у, оңтайлан дыр у н е ме се  син те з де у (жобалау) мін де тте р ін  ше шу үшін  қолдан уды да қамтиды.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сыздыкова А.К., Джусупова Д.Б, . 2022. БИОТЕХНОЛОГИЯ МАМАНДЫҚТАРЫН ОҚЫТУДА КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 167–176. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.17.