Мақала білім беру үдерісіне педагогикалық инновацияларды енгізу тақырыбына арналған. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін инновациялық әрекетке даярлаудың дидактикалық негіздерін сипатталады. Зерттеу тақырыбына негізделген педагогика – дидактика және тәрбие теориясы, психология, бастауышта оқылатын пән әдістемелері ғылым салалары қарастырылады. Тақырыпқа қатысты сауалнама жүргізіліп, тиімділігі тексерілді. Сонымен қатар, болашақ бастауыш сынып педагогтерін инновациялық әрекетке даярлаудың дидактикалық негіздері жан-жақты талқыланады Болашақ бастауыш сынып педагогтерін инновациялық әрекетке деген қабілеті мен бейімділігін, ынта ниетінің деңгейін анықтау анықтау мақсатында сауалнама алынып, нәтижесі талданды. Педагогикалық зерттеулерде болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін инновациялық әрекетке даярлаудың қырлары мен тетіктерін арнайы жүйелі зерттеу жүзеге асырылмағандықтан, бұл бағыт бойынша айқын нақтылаған теориялық-әдіснамалық негіздеме анықталмаған. Сондықтан да, болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін инновациялық әрекетке даярлаудың маңызыдылығы артып отыр.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Жарияланған June 2022
211
379
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Стамбекова Ж.К., Жумабаева А.Е., . 2022. БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 3, 74 (Чер 2022), 176–186. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.20.