Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған June 2022

334

261

М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
Аңдатпа

Цифрландыру жағдайында оқытушыдан оқытылатын пән контекстінде студенттердің мотивациясын, олардың танымдық белсенділігін, студенттердің жаңа білім алуға және оларды игеруге қабілеттілігін және, сайып келгенде, қазіргі экономика мен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес келетін әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру мен дамытуды қамтамасыз ететін дидактикалық шешімдер қажет. Педагог білім алушылардың іс-әрекетінің сценарийлерін, танымдық өзара іс-қимыл нысандарын анықтауға, интеграциясы ыңғайлы және өнімді білім беру процесі үшін жағдайлар мен мүмкіндіктерді қамтамасыз ететін цифрлық құралдарды, дидактикалық материалдарды және басқа да ресурстарды таңдауға саналы түрде қарауы тиіс. Аталған проблемаларды шешу педагогикалық дизайн технологиясын қолдану арқылы қамтамасыз етілуі мүмкін. Зерттеу мақсаты: заманауи талаптарға жауап беретін оқыту стратегияларын жобалауға және іске асыруға бағытталған технология ретінде педагогикалық дизайнның рөлін актуализациялау. Зерттеу педагогикалық дизайнның теориялық негіздерін анықтауда интегративті тәсілді қолданды. Эмпирикалық деректер қашықтықтан оқыту форматына қатысты онлайн-сауалнама және студенттердің пікірлерін талдау процесінде алынды. Нәтижелер мен материалдар, мақаладағы презентация педагогикалық бағыттардың білім беру бағдарламаларының студенттері үшін педагогикалық дизайн курсын әзірлеу кезінде пайдаланылуы мүмкін, сонымен қатар әрі қарай зерттеу үшін негіз болады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шмигирилова И.Б., Дарбаева Д.К., Рыбалко Н.А., . 2022. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 46–53. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.05.