Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ НЕГІЗГІ КОМПОНЕНТТЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ СТУДЕНТТІҢ МАҚСАТТЫ МОТИВАЦИЯСЫ

Жарияланған June 2021
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті,
Аңдатпа

Студенттерді оқытудың тиімділігі бүгінгі таңда өзекті мәселе болып табылады, өйткені кредиттік
технологияға көшу мен студенттердің өзіндік жұмысының үлесі артты, студенттердің өз еңбегін
ұйымдастыру сапасы үшін жауапкершілігі артты, өзін өзі бақылау және т.б. Бұл кезеңде студенттерге
қолдау көрсету, оқудағы мүмкін болатын мәселелерді шешуге көмектесу өте маңызды. Сондықтан
оқытушыға оқушының оқуға деген ынтасын түсіну, оны қолдау және дамыту маңызды.
Бұл мақалада авторлар осы мәселені шешу жолдарын қарастырады, сәтті оқуға деген мотивация –
бұл оқуға қатысатын субъектілердің мотивтерінен, мақсаттарынан, міндеттерінен тұратын күрделі
жүйе деп тұжырымдайды. Мақалада математикалық формула түрінде оқу процесі сипатталған, онда
компоненттердің бірі студенттердің мақсатты уәждемесі болып табылады.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.К. Сатынская, Г.А. Сулейменова, Л.А. Семенова, . 2021. ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІНІҢ НЕГІЗГІ КОМПОНЕНТТЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ СТУДЕНТТІҢ МАҚСАТТЫ МОТИВАЦИЯСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 2, 69 (Чер 2021), 67–71. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.08.