Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған June 2022
І. Жансүгіров атындағы Жетісу университет
Аңдатпа

Бүгінгі таңда білім беру жүйесін өзгерту жағдайында болашақ мамандардың әмбебап дағдыларын қалыптастыру үлкен маңызға ие. Мақаланың өзектілігі кәсіптік білім беру бағдарламасын меңгеру процесінде жоғары оқу орындары оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытуға кешенді психологиялық-педагогикалық негіздерді енгізу қажеттілігінен тұрады.

Мақаланың мақсаты жоғары оқу орнында кәсіптік білім беру жағдайында білім алушылардың икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтау болып табылады.

Біздің зерттеуіміздің әдіснамалық негізі әр пәннің жеке ерекшеліктерін ескеруді көздейтін жеке көзқарас болып табылады. Сонымен қатар, педагогикадағы белсенділік пен жүйелік тәсіл жеке тұлғаның құрылымына әсер ететін ішкі және сыртқы жағдайлар тұрғысынан икемді дағдыларды жан-жақты зерттеуге бағытталған. Акмеологиялық және деңгейлік тәсілдердің ережелері де қарастырылады.

Бұл мақалада икемді дағдылардың ерекшеліктері туралы ғылыми еңбектерді талдау негізінде осы дағдыларды зерттеудің маңыздылығы және жаһандану процесінде туындаған болашақ мамандар арасында оларды дамыту қажеттілігі негізделді. Икемді дағдылардың құрылымдық компоненттерін бағалау нәтижесінде жоғары оқу орны оқушыларының икемді дағдыларын дамыту бойынша одан әрі тәжірибелік-эксперименттік жұмыс жүргізу қажеттілігі негізделді. Осы зерттеудің нәтижесі университетте білім алушылардың икемді дағдыларын қалыптастырудың маңыздылығын теориялық негіздеу болып табылады.

Ғылыми жаңалық, алынған мәліметтер Жоғары мектептегі кәсіби білім беру жағдайында икемді дағдыларды дамытуға бағытталған арнайы бағдарламаны әзірлеудің теориялық негізі болып табылады. Сонымен қатар, зерттеу мәселесі бойынша жүйеленген ақпаратты кәсіби қалыптасу жағдайында адамның әлеуметтік-интеллектуалдық даму бағдарламаларын жетілдіру үшін пайдалануға болады.

Бұл мақаланың практикалық маңыздылығы болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлау бағдарламаларын жетілдіруде теориялық талдау нәтижелерін қолдануға бағытталған. Нәтижесінде, болашақ маман болады жоғары кәсіби деңгейі, психологиялық икемділік процесінде бейімделу қарқынды өзгерістерге, сондай-ақ, жас мамандар үйренеді тиімді бөлуге және құрылымдауға ақпаратты және меңгеретін болады ақпараттық-коммуникациялық мәдениет.

Түйінді сөздер: икемді дағдылар, кәсіби білім, эмоционалды интеллект, жоғары мектеп, танымдық икемділік, көшбасшылық дағдылар

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Махметова Д.Т., Унгарбаева Ш.У., . 2022. КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 36–45. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.04.