Мақалада студенттердің отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық
аппаратында әдіснаманың негізгі категориялары, отбасы-адамгершілік құндылықтарды қалыптас-
тырудың әдіснамалық тұғырлары қамтамасыз етілетіндігі қарастырылады. Теориялық талдаулар
арқылы ғалымдардың еңбектеріндегі ғылыми әдіснама түсінігінің төрт тобы анықталады. Ғылыми
әдіснаманың негізгі категориялары: «тұғыр», «қағида» ұғымдарының қатынасы талданады. Сту-
денттердің отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық тұғырлары: аксио-
логиялық, әлеуметтік-гуманистік, жүйелілік-құрылымдық, іс-әрекеттік, мәдениеттанымдық тұ-
ғырлар басшылыққа алынады. Әрбір әдіснамалық тұғырдың функционалдық қызметін талдай
отырып, отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың атрибуттары сараланады. Студент-
тердің отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық аппаратының тұжы-
рымдарының негізін диагностикалауда анықтау экспериментінің жұмыстары жүргізілді. Студент-
термен эксперименттік алаңда М.Рокичтің «Құндылық бағдарды анықтау» әдістемесі жүргізіліп,
зерттеу нәтижесінің пайыздық, сандық көрсеткіштері талданып өңделеді.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОТБАСЫ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АППАРАТЫ
Жарияланған June 2021
78
215
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
отбасы-адамгершілік құндылықтар, әдіснамалық тұғырлар, аксиология, гуманизм, жүйелілік, іс-әрекеттік, мәдениеттанымдық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
S.Z. Nishanbaeva, Zh.А. Abilkhairova, A.Marshalhan . . 2021. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОТБАСЫ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АППАРАТЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 49–60. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.06.