Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

СТУДЕНТТЕРДІҢ ОТБАСЫ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АППАРАТЫ

Жарияланған June 2021
Алматы университеті
Аңдатпа

Мақалада студенттердің отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық
аппаратында әдіснаманың негізгі категориялары, отбасы-адамгершілік құндылықтарды қалыптас-
тырудың әдіснамалық тұғырлары қамтамасыз етілетіндігі қарастырылады. Теориялық талдаулар
арқылы ғалымдардың еңбектеріндегі ғылыми әдіснама түсінігінің төрт тобы анықталады. Ғылыми
әдіснаманың негізгі категориялары: «тұғыр», «қағида» ұғымдарының қатынасы талданады. Сту-
денттердің отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық тұғырлары: аксио-
логиялық, әлеуметтік-гуманистік, жүйелілік-құрылымдық, іс-әрекеттік, мәдениеттанымдық тұ-
ғырлар басшылыққа алынады. Әрбір әдіснамалық тұғырдың функционалдық қызметін талдай
отырып, отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың атрибуттары сараланады. Студент-
тердің отбасы-адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық аппаратының тұжы-
рымдарының негізін диагностикалауда анықтау экспериментінің жұмыстары жүргізілді. Студент-
термен эксперименттік алаңда М.Рокичтің «Құндылық бағдарды анықтау» әдістемесі жүргізіліп,
зерттеу нәтижесінің пайыздық, сандық көрсеткіштері талданып өңделеді.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
S.Z. Nishanbaeva, Zh.А. Abilkhairova, A.Marshalhan . . 2021. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОТБАСЫ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ АППАРАТЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 49–60. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.06.