Жоғарғы оқу орындарындағы тәрбие жасөспірімдердің осы ауыспалықоғамда қалыптасуы негізгі
әдісі болып табылады. Оқу процесімен байланыстағы органикалық тәрбие бағыттық және жүйелік іс -
әрекетпен байланысты, бұл тәрбиелер тұлға болып қалыптасуына бағыт береді. Кәсіптік білім беру
және қоғамдық тәрбие адамның тұлға ретінде қалыптасуына бағытталған бірегей процессі құрауы
қажет. Білім беру бұл тек – қана өз білгеніңді жеткізу ғана емес ол бірқатар жаңа тұлғалық
қасиеттерді икемді ойлаудың жаңа біртұтас бағдарын, диалог құрудың бағыты мен бірлестікті
қалыптастыру міндетін атқаруы қажет. Жоғарғы оқу орнында тәрбиелеуде мақсатқа жету барысында
білімгердің, университеттің және қоғамның мүддесі бір – бірімен үйлесуі тиіс, және де қиын әрі
үнемі ауысып тұратын экономикалық, әлеуметтік, саяси – құқтық жағдайларда қызмет атқаратын
маманның «моделі» жасалыну керек.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ІЗГІЛЕНДІРУ МЕН ГУМАНИТАРИЗАЦИЯ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫНЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУЫ
Жарияланған August 2020
70
121
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Куратова О.А. , Дабылтаева Р.Е. ,Абдримова Ф.А., К.О. 2020. ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ІЗГІЛЕНДІРУ МЕН ГУМАНИТАРИЗАЦИЯ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫНЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 35–39. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.06.