Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ

Жарияланған August 2020
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті, А.И.Герцен атындағы Ресей мемлекеттік педагогикалық университеті
Аңдатпа

Жоғары мектеп жағдайында білім алушылардың зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру
мақсатты және жүйелі сипатқа ие болуы тиіс, өйткені құзыреттілік тұғыр аясында зерттеушілік
құзыреттілігі болашақ маманның жалпы және кәсіби дайындығының ажырамас құрамдас бөлігі
болып табылады. Мақала биология бойынша лабораториялық практикумдарда білім алушылардың
зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделін әзірлеу және оқу
процесіне енгізу мәселелеріне арналған. Мақалада "модель" ұғымының мәні ашылады, және ол
зерттелетін процеске қатысты ақпаратты жүйелендірудегі бағдар болып табылатын эталон ретінде
қарастырылады және студенттердің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру процесінің барысын
көрсетеді. Биолог-студенттердің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесінің әзірленген
моделі мақсаттық, мазмұндық, іс-әрекеттік және бағалау-нәтижелік компоненттердің жиынтығынан
тұрады және олардың арасындағы жүйе құраушы байланыстарды көрсетеді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Г.Р.Унгарбаева, Н.Д.Андреева, С.Ж.Ибадуллаева, . 2020. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 249–255. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.42.