Мақалада студенттер арасындағы білім беру және кәсіби үдеріске әлеуметтік желілердің үлесін бағалауға бағытталған зерттеудің негізгі аспектілерінің қысқаша мазмұны берілген. Мақалада профильді толтыру және тартымдылық, мазмұнды құру белсенділігі, аудиторияның қатысуы, мазмұн сапасы мен тақырыбы, талқылауларға қатысу, кері байланысқа жауап беру, кәсіби имиджді құру, желілік байланыс, этикалық мінез-құлық және өнімділік талдауы сияқты әлеуметтік желідегі студенттердің белсенділігін бағалаудың әртүрлі критерийлері қарастырылады. Сонымен қатар, білім беру жүйесіндегі әлеуметтік желілерді зерттеуге қатысты ғылыми мақалаларға әдебиеттік шолу жасалды. Жиналған деректер негізінде авторлар студенттердің қарым-қатынас, ақпарат алмасу және кәсіби даму үшін әлеуметтік желілерді қалай пайдаланатынын талдайды. Зерттеу нәтижелері білім беру мақсатында әлеуметтік желілерді пайдалануға стратегиялық көзқарастың маңыздылығын көрсетеді және білім беру ұйымдарына осы процесті оңтайландыру бойынша практикалық ұсыныстарды ұсынады.
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН БАҒАЛАУДЫҢ РОЛІ
Жарияланған July 2025
33
55
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
әлеуметтік желілер
белсенділікті бағалау
аналитика
білім беру технологиялары
мониторинг
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Абдигапбарова У.М., Исабаева Д.Н., Исабаева С.Н., . 2025. ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ СТУДЕНТТЕРДІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН БАҒАЛАУДЫҢ РОЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 86, 2 (Лип 2025), 39–51. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2025.86.2.004.
