Бұл мақаланың өзектілігі қазіргі заманғы мектептің математикалық дарындылықты дамыту жолын іздестіру қажеттілігіне негізделген, ал бұл бастауыш мектеп оқушыларының мүдделерін, бейімділігін және даму ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту арқылы ғана іске асырылуы мүмкін. Аталған проблеманы шешу үшін кіші оқушылардың математикалық дарындылығының құрылымдық компоненттері анықталды, кіші оқушының математикалық дарындылығының мотивациялық-құндылық, операциялық-технологиялық, когнитивтік, рефлексивтік кезеңдері, тәсілдері мен диагностикасы анықталды. «Кіші оқушының математикалық дарындылығы» ұғымы нақтыланды, себебі кейде математикалық дарындылық дұрыс түсіндірілмейді, оны академиялық үлгерім шеңберінде кіші оқушының функционалдық-әлеуетті мүмкіндіктерінің жоғары дәрежесі ретінде белгілейді, кіші оқушының математикалық дарындылығының кезеңдері, тәсілдері мен диагностикасы айқындалды. Эксперимент нәтижелерін талдау кіші оқушылардың математикалық дарындылығын дамыту, егер математикалық дарындылықтың дәйектілік-құндылық, операциялық-технологиялық, когнитивтік, рефлексивті компоненттерін дамытуға бағытталған математикалық дарындылықты дамытудың арнайы әзірленген кезеңдері, тәсілдері іске асырылатын болса, тиімді болатынын дәлелдейді. Практикалық материал кіші оқушылардың математикалық дарындылығын дамыту бойынша білім беру бағдарламаларын әзірлеуге ықпал етеді.
КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған March 2022
134
160
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
математикалық дарындылық, құрылым, кезеңдер, әдістер, формалар, технологиялар, диагностика, кіші оқушылар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сергеева Б.В., . 2022. КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 272–283. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.28.