Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған March 2022
Кубань мемлекеттік университеті
Аңдатпа

Бұл мақаланың өзектілігі қазіргі заманғы мектептің математикалық дарындылықты дамыту жолын іздестіру қажеттілігіне негізделген, ал бұл бастауыш мектеп оқушыларының мүдделерін, бейімділігін және даму ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту арқылы ғана іске асырылуы мүмкін. Аталған проблеманы шешу үшін кіші оқушылардың математикалық дарындылығының құрылымдық компоненттері анықталды, кіші оқушының математикалық дарындылығының мотивациялық-құндылық, операциялық-технологиялық, когнитивтік, рефлексивтік кезеңдері, тәсілдері мен диагностикасы анықталды. «Кіші оқушының математикалық дарындылығы» ұғымы нақтыланды, себебі кейде математикалық дарындылық дұрыс түсіндірілмейді, оны академиялық үлгерім шеңберінде кіші оқушының функционалдық-әлеуетті мүмкіндіктерінің жоғары дәрежесі ретінде белгілейді, кіші оқушының математикалық дарындылығының кезеңдері, тәсілдері мен диагностикасы айқындалды. Эксперимент нәтижелерін талдау кіші оқушылардың математикалық дарындылығын дамыту, егер математикалық дарындылықтың дәйектілік-құндылық, операциялық-технологиялық, когнитивтік, рефлексивті компоненттерін дамытуға бағытталған математикалық дарындылықты дамытудың арнайы әзірленген кезеңдері, тәсілдері іске асырылатын болса, тиімді болатынын дәлелдейді. Практикалық материал кіші оқушылардың математикалық дарындылығын дамыту бойынша білім беру бағдарламаларын әзірлеуге ықпал етеді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сергеева Б.В., . 2022. КІШІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 272–283. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.28.