Ғалымдар мен педагогтар үнемі жеке және кәсіби құзыреттілікті дамытатын тиімді оқыту технологияларын іздейді. Шетелдік педагогикалық тәжірибеде кең тараған әдістердің бірі-мамандарды тәжірибеге бағытталған даярлауға және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған кейс стади әдісі. Дәстүрлі оқытудан айырмашылығы, кейс стади әдісі қойылған мәселенің шешімін табу барысында пікірталасқа, өзара әрекеттесуге бағытталған.
Бұл мақалада бұл әдістің шығу тегі, шетелдік және қазақстандық авторлардың берген әдісінің анықтамасы, ерекшеліктері қарастырылады, сонымен қатар болашақ мұғалімдерде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруда кейс стадидің рөлі ашылады. Автор Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде зерттеу жұмысын ұйымдастырды. «Педагогикалық психология» пәні бойынша «Шет тілі: екі шет тілі» мамандығының 2 курс студенттеріне кейс стади әдісін қолдану арқылы сабақтарды өткізуден тұрады. Сабақтар студенттерден жақсы пікір алды. Эмпирикалық әдістердің көмегімен кейс стади әдісі болашақ мұғалімдерді дайындауда, оқушылардың оқу үдерісіндегі белсенділігін арттыру арқылы тиімді екендігі анықталды. Зерттеу жұмысының нәтижесінде автор әзірленген жағдайларды тексерді, студенттердің кейс стадиді сабақта қолдануға қызығушылығын анықтады, бұл әдістің өнімділігін, сонымен қатар кәсіби құзыреттіліктердің қалыптасу деңгейін ашты.