Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА ЫМ-ШАРА ТІЛІН ПАЙДАЛАНУ ТУРАЛЫ

Жарияланған October 2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Қазақстанда ұзақ уақыт бойы естімейтін балаларды оқыту процессі басым түрде сөйлеу тілін дамыту негізінде  жүргізіледі. Ол еріннен оқу, дыбыс айтуды қалыптастыру және қалдық есту қабілетін дамытуға негізделеді. Соның салдарын ан, салыстырмалы түрде сірек жағымды жағдайлардың  болуымен қатар, бірқатар естімейтін азаматтар ұрпақтарында  сауатты оқу және жазу, өз ойларын баяндауға қабілеті төмен денгейде. Сурдопедагогтар мен мұғалімдердің күш-жігеріне қарамастан, естімейтін адамдар бәрі-бір де бір-бірімен ымдау тілінде сөйлеседі және еститін тыңдаушылармен қарым-қатынас кезінде жазбаша тіл қолданады. Сонымен қатар, естімейтін адамдарды оқытудағы ымдау тілінің рөлін асыра бағалау қиын, өйткені ол естімейтін балалардың арнайы білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді.

Бұл мақалада естімейтін балаларды оқытуда дәстүрлі және балама тәсілдер қарастырылады; ымдау тілінің мәртебесін реттейтін қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге қысқаша шолу беріледі; естімейтін балаларды оқытуда ымдау тілін қолдану бойынша педагогтердің сауалнама мен интервью нәтижелері келтірілген.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абаева Ғ.Ә., . 2021. ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА ЫМ-ШАРА ТІЛІН ПАЙДАЛАНУ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2021), 168–179. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.17.