Халықаралық құзыреттілік деңгейі бар, білім беру мен мәдениетке әсерінің ауқымдылығы мен күрделілігі Болон келісімі аспектісінде бастауыш сынып мұғалімін даярлау процессін қайта қарастыруды талап етеді, қарқынды интеграция жағдайында мәдениетаралық байланыстар мен коммуникациялар мәселелерін өзектендіреді, мәдени әртүрлілік пен халықаралық ынтымақтастық саласындағы тілдік және ақпараттық білім берудің маңыздылығын күшейтеді. Қазіргі уақытта әлемдік әлеуметтік кеңістікте жеке тұлғаның қажеттіліктеріне назар аударуға, қоғам өмірін өзгертуге, басқа мәдениетті түсінуге, білім сапасы үшін жеке тұлға үшін әлеуметтік жауапкершілік алуға қабілетті мұғалімнің мүлдем жаңа түрі қалыптасуда. Тұлғаның дамуы және мәдениетаралық құзыреттіліктің дамуы тілдік құзыреттілікпен байланысты, бұл көптілді білім беру ортасында жұмыс істейтін бастауыш сынып мұғалімі үшін өте маңызды. Біздің еліміздің білім беру ортасындағы өзгерістер жаһандану, көптілділік, құзыреттілік және университет түлектерін даярлаудың көп деңгейлі жүйесіне көшу үрдістерімен қарастырылды.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған December 2021
106
120
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
жаһандану
көп деңгейлі жүйесі
бастауыш сынып
құзыреттер
көптілділік
педагогикалық процесс
сапа мониторингі
педагогикалық білім беру
білім беру саясаты
педагогикалық дайындық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Kydyrbayeva G.В. . 2021. КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2021), 107–113. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.13.