Мақалада қашықтан оқыту жағдайында мектеп оқушыларының алаңдаушылығын жоғарылату және алаңдаушылық белгілерін жасау мәселесі қарастырылған. Авторлар психологиялық тепе -теңдікті тудырмайтын және оқушылардың психологиясына педагогикалық әсер етудің біртұтас сипатын бұзатын мектеп оқушыларының алаңдаушылығын анықтау мен жеңудің теориялық негіздерін анықтады. Бүгінгі күнге дейін мазасыздық туралы әртүрлі зерттеулер бар. Бұл жағдайда диагноз жеке байланыс немесе онлайн режимінде жүзеге асады деп болжанады. Алайда мәжбүрлі әлеуметтік қашықтық бұл әдістерді қолайсыз етті, осыған байланысты қашықтықтан оқыту жағдайында мазасыздықты диагностикалау мен түзетуде проблемалар туындады.
Мақалада педагогикалық эксперимент нәтижелері көрсетілген, оның шеңберінде зерттеу гипотезасы расталады, яғни қашықтықтан оқыту жағдайында мектеп оқушылары мектептен оқшаулану алаңдаушылығын көрсетеді, оны маркерлер арқылы анықтауға және белгілі бір әдістерді қолдана отырып түзетуге болады. Педагогикалық эксперимент кезінде байқалған топтарда мазасыздықты төмендетуде оң нәтижелерге қол жеткізілді. Сонымен қатар, алаңдаушылықтың төмендеуі мен оқу үлгерімінің арақатынасы анықталды. Мектептегі мазасыздықты анықтау мен түзетудің ұсынылған әдістемесі кез келген академиялық пәндерді оқыту үдерісінде оқу үдерісінде қолдану үшін ұсынылады.
Мақалада "мазасыздықты азайту мақсатында оқушыларды қашықтықтан оқытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу" ғылыми жобасының нәтижелері жарияланады (ЖТН ЖТН АР09562184.), 2021 жылы Қазақстанның Педагогикалық Ғылымдар Академиясы жүзеге асырған және ҚР БҒМ қаржыландырған.