Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

PREPARATION OF TEACHERS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION TO ACTIVITIES IN CONDITIONS OF INNOVATIVE CHANGES

Жарияланған December 2021

110

83

Қарағанды техникалық университет
Аңдатпа

Техникалық оқу түліктеріне қоғам, өндіріс және үкіметпен қойылған талаптар техникалық білім берудің жаңа бағыттарын белгілейді. Заманауи техникалық университеттің басты міндеті – техникалық профильдің инновациялық мамандарын даярлау, олардың белгісіз болашақта, техникалық қауіп-қатер ескеріп жұмыс істеу қабілетін дамыту болып табылады. Оған қоса, олардың жоғары дәрежелі технологияларды адами құндылықтар мен этикалық нормаларды ескере отырып дамытуды үйрету міндет болып табылады. Нәтиженің сәттілігі берілген мұғалімдерді даярлау бағдарламаларымен белгіленеді. Бұл бағдарламалар жаңа технологиялық тәртіпке бағынған қоғамның талаптарына сай келіп, жаңа инженер студенттерге кәсіби қоршаған ортаны және педагогикалық әрекеттестікті( ара-қашықтықта, аралас, тюторлық) дамытуға, жаңа компетенциялармен (ғылыми, менеджерлік, басқару жөніндегі қабілеттер, кәсіпкерлік) дайындалуға мүмкіндік ашады.

Мақаланың мақсаты – мұғалімдердің инновациялық өзгерістер кезіндегі өзінің жұмысы мен студент жұмысын ұйымдастыруға дайындығын бағалау. Зерттеудің ғылыми өзектілігі оқытушының жұмысын жаңа ойлармен байытуда белгіленеді. Зерттеу техникалық университет студенттерінің ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби психологиялық және педагогикалық, методикалық және дидактикалық тапсырмалар арқылы дамытуды түсіндіреді. Зерттеудің қолданыс аясы оның берілген ақпаратты болашақ зерттеулерде қолдану, мұғалімдердің оқыту кезіндегі кедергілерін зерттеуге, және аталмыш біліктілік арттыру курстарын дамытуға мүмкіндік береді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Азимбаева Ж.А., . 2021. PREPARATION OF TEACHERS OF HIGHER TECHNICAL EDUCATION TO ACTIVITIES IN CONDITIONS OF INNOVATIVE CHANGES. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2021), 152–160. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.18.