Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ

Жарияланған June 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Заманауи жоғары білім беру әрдайым пән аралық байланыс пенинтеграция жолы бойынша жетілдірілуде өзекті болып саналады. Интеграцияның мәнібөлінбейтін ажырамас бір бүтін нәрсе құруда айқындалады. CLIL – интеграцияланған пәнді-тілдік білім беру шет тілінің құралының көмегімен пәнді оқыту әдісін сипаттау үшін айтарлықтай жиі қолданылады, Оның басты мақсатына пәнді меңгеру және шет тіліндетілдік дағдыларды жақсарту жатады. Заман талаптарына сай білім беру жүйесі жетіліп, жаңа қырларынан жан-жақты көрініс беріп, білім берудің мазмұны да күн өткен сайын жаңартылып әрі күрделеніп келеді. Бұл жаңашыл көзқарас білім беру мазмұнын толықтырып, білім беру жүйесінқазіргі заман талабына сай дамыта оқытуды ұйымдастырудың түрлі әдіс-тәсілдерін түрлендіре алып отыруды қажет етеді.CLIL технологиясы әртүрлі білім беру контекстінде қолданылатынбірқатар теориялар мен тәсілдерді біріктіріп сабақ өтуге мүмкіндік береді.CLIL тәсілінің кейбір элементтерін қолдана отырып, Кәсіби бағытталған ағылшын тіліндегі оқулықты құрастырудың алғышарттары берілді. Мақалада сабақтың моделі, оны құру әдістері ұсынылған және іс-әрекетті зерттеу моделінің көлеміне баға берілген. Оқулықты қолдана отырып, студенттер үйренген тілді тиімді оқып, оны іс жүзінде қолдана алады.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Badanbekkyzy Z., Seidaliyeva G.O., . 2022. ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 222–230. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.25.