Заманауи жоғары білім беру әрдайым пән аралық байланыс пенинтеграция жолы бойынша жетілдірілуде өзекті болып саналады. Интеграцияның мәнібөлінбейтін ажырамас бір бүтін нәрсе құруда айқындалады. CLIL – интеграцияланған пәнді-тілдік білім беру шет тілінің құралының көмегімен пәнді оқыту әдісін сипаттау үшін айтарлықтай жиі қолданылады, Оның басты мақсатына пәнді меңгеру және шет тіліндетілдік дағдыларды жақсарту жатады. Заман талаптарына сай білім беру жүйесі жетіліп, жаңа қырларынан жан-жақты көрініс беріп, білім берудің мазмұны да күн өткен сайын жаңартылып әрі күрделеніп келеді. Бұл жаңашыл көзқарас білім беру мазмұнын толықтырып, білім беру жүйесінқазіргі заман талабына сай дамыта оқытуды ұйымдастырудың түрлі әдіс-тәсілдерін түрлендіре алып отыруды қажет етеді.CLIL технологиясы әртүрлі білім беру контекстінде қолданылатынбірқатар теориялар мен тәсілдерді біріктіріп сабақ өтуге мүмкіндік береді.CLIL тәсілінің кейбір элементтерін қолдана отырып, Кәсіби бағытталған ағылшын тіліндегі оқулықты құрастырудың алғышарттары берілді. Мақалада сабақтың моделі, оны құру әдістері ұсынылған және іс-әрекетті зерттеу моделінің көлеміне баға берілген. Оқулықты қолдана отырып, студенттер үйренген тілді тиімді оқып, оны іс жүзінде қолдана алады.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
Жарияланған June 2022
179
161
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
пән мен тілді кіріктіріп оқыту, CLIL технологиясы, CLIL тәсілі, сабақтың моделі,оқытуды ұйымдастыру.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Badanbekkyzy Z., Seidaliyeva G.O., . 2022. ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 222–230. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.25.