Соңғы бес жылда жасанды интеллект (ЖИ) оқу үдерісінде ғылыми жазуды қолдауға белсенді қолданылып келеді. Бұл шолу 2019–2024 жылдар аралығындағы білім беру саласындағы ғылыми жазуды ЖИ көмегімен іске асыруға арналған зерттеулерді қарастырады. Мұнда негізгі ұғымдар анықталды (мысалы, генеративті тіл модельдері мен автоматтандырылған жазылым бағалау жүйелері), зерттеу әдістері талданды. Негізгі ғылыми дерекқорлар бойынша іздеу жүргізілді және таңдалған мақалалар кестеленді. Нәтижелер бойынша ChatGPT сияқты модельдер мен жазылымға кері байланысты қамтамасыз ететін құралдар басым. Зерттеулер әдістері сапалық жағдайлық зерттеулер мен сауалнамалардан бастап квази-тәжірибелерге дейін өзгерді; сондай-ақ алғашқы жүйелі шолулар пайда болды. Зерттеулер жазу тиімділігінің артуын және студенттердің оң пікірін көрсетті, бірақ академиялық адалдық мәселелері туралы алаңдаушылық та айтылды. Зерттеуде уақытша және ауқымды бақылау кемшін тұстары анықталды. Болашақта зерттеулерді оқыту теорияларымен байланыстыра отырып, бар нәтижелерді, соның ішінде маңызсыз нәтижелерді де жариялау ұсынылады.
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ КӨМЕГІМЕН ҒЫЛЫМИ ЖАЗУ: ШОЛУ (2019–2024)
Жарияланған September 2025
7
11
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
жасанды интеллект
ғылыми жазылым
автоматтандырылған жазылымды бағалау
академиялық жазу
білім беру технологиялары
генеративті тіл модельдері
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Jandildinov M., Yersultanova G., . 2025. БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ КӨМЕГІМЕН ҒЫЛЫМИ ЖАЗУ: ШОЛУ (2019–2024). Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 87, 3 (Вер 2025), 30–45. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2025.87.3.003.
