Бұл мақалада шетел тілі мұғалімдерінің біліктілігін арттыру шеңберіндегі лингводидактикалық құзыреттілік концепциясы талқыланып, оның динамикалық және көпкомпонентті сипатына тоқталады. Қазіргі білім беру жағдайында лингводидактикалық құзыреттілік тілді меңгеруді пәнаралық біліммен, әдістемелік дағдылармен және мәдени санамен біріктіреді. Зерттеу келесі қосалқы компоненттерді анықтайды: оқу үрдісін жобалау құзыреттілігі, мәдениетаралық құзыреттілік, метакоммуникативтік құзыреттілік, рефлексиялық тәжірибе құзыреттілігі және үздіксіз даму құзыреттілігі. Бұл қосалқы құзыреттіліктер кәсіби стандарттарға сәйкес келеді және турбулентті білім беру әлемінде тиімді, инклюзивті және жауапты оқыту тәжірибесін құрудың алғы шарттарын білдіреді. Мақалада білім берудегі цифрлық технологияларды интеграциялауды және оның ашықтығын қамтамасыз етуді ескере отырып, лингводидактикалық құзыреттілікті үздіксіз дамыту туралы аргумент әзірленген. Осы құзыреттіліктерді дамыта отырып, мұғалім жаһандық қарым-қатынас және оларды жаһандық қоғамдағы өмірге дайындау мақсатында оқушылардың тілдік және мәдени дамуына жақсы ықпал ете алады.
ШЕТЕЛ ТІЛІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ҚҰРЫЛЫМЫ ЖӘНЕ ҚҰРАМДАРЫ
Жарияланған April 2025
0
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
лингводидактикалық құзыреттілік
шетел тілдерін оқыту
мұғалімнің кәсіби шеберлігі
цифрлық технологиялар
ғаламдық коммуникациялық дағдылар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Atzhanova T., Shayakhmetova D., . 2025. ШЕТЕЛ ТІЛІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ҚҰРЫЛЫМЫ ЖӘНЕ ҚҰРАМДАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 85, 1 (Квіт 2025), 202–210. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2025.85.1.019.