Мақалада университеттік гибридтік білім беруде студенттердің сыни ойлауын дамытуды эмпирикалық зерттеудің нәтижелері берілген. Қазіргі уақытта жоғары оқу орындарында гибридті және кейде аралас оқыту қажетті және мұқият ойластырылған интеграциялық оқыту тәжірибесіне айналды. Ғылыми зерттеудің мақсаты сыни тұрғыдан ойлауды дамыту жаңа серпін алатын жағдайда эксперименттік гибридтік оқытуды тәжірибеде жүзеге асыру болды. Әдістемелік құралдар: сыни тұрғыдан ойлау деңгейі Калифорниялық Critical Thinking Skills Test (CCTST) арқылы өлшенді; Студенттер, магистранттар және докторанттар үшін арнайы әзірленген элективті курс және тренинг қолданылды, Қазақ Ұлттық педагогикалық университетінің оқу жүйесіне енгізілді. Абай атындағы және Т.Шевченко атындағы Киев ұлттық университеті. Зерттеу нәтижелері гибридтік оқыту жағдайында сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың ерекшеліктерін сипаттайды. Мәліметтерді статистикалық талдау оң динамика мен тәжірибелік топ көрсеткіштерінің айтарлықтай өскенін көрсетті. Практикалық тестілеу және әзірленген курс пен оқытудың тиімділігін эксперименттік негіздеу осы құбылысты одан әрі зерттеуге және гибридті оқыту моделінде оқушылардың сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық технологияларды практикалық енгізуге мүмкіндік береді.