Зерттеу мәселесі. Бұл мақалада практика зерттеліп, студенттердің академиялық үлгерімі мен оқыту стиліне байланысты айтарлықтай байланыс бар-жоғын, студенттердің оқу үлгерімі мен оқытушыларының оқыту стиліне байланысты айтарлықтай айырмашылық бар-жоғын, студенттердің академиялық үлгерімі арасында айтарлықтай айырмашылық бар-жоғын зерттеудің теориясы мен нәтижелері көрсетілген.
Зерттеу мақсаты ЖОО оқытушысының оқу стилі мен оқытуының студенттің академиялық үлгерімімен байланысы туралы жаңа білім алуға бағытталған.
Зерттеу әдістемесі, әдістері мен әдістері. Бұл зерттеуде Граш-Ричманның оқу стилі сауалнамасы қолданылды, оған оқу стилі мен оқыту стилін бағалау құралдары кіреді. Біздің зерттеуіміз шолу ретінде жасалды (қазіргі жағдайды араласусыз анықтауға жарамды) және сандық зерттеу әдіснамасын қолданды. Зерттеу сонымен қатар оқыту стильдерін түгендеу әдісін қолданды.
Нәтижелері. Зерттеу нәтижелері студенттердің үлгерімін бағалау олардың оқу стиліне байланысты айтарлықтай өзгермегенін көрсетті; студенттердің үлгерімі мен оқытушылардың оқыту стилі мен студенттердің оқу стилі арасындағы сәйкестік арасында айтарлықтай айырмашылық анықталды.
Ғылыми жаңалық / практикалық маңыздылығы. Алынған жаңа білім ЖОО-да студентті даярлау және мұғалімді деңгейлік сүйемелдеу аясында пайда болатын оқу мүмкіндіктерінің өзара байланысының салдарын қарастыруға мүмкіндік береді.
Қорытындылар мен ұсыныстар. Біздің зерттеуіміздің нәтижелері оқушылардың оқуы, оқыту стилі мен үлгерімі бір-бірімен байланысты екенін растайды, бірақ осы үш айнымалыны үйрену кезінде белгілі бір пәнді оқытуда туындайтын нақты қиындықтар, оқушылардың жас тобы және мектеп контексті сияқты басқа айнымалыларды да ескеру қажет. Білікті оқытудың "жаман" стилі жоқ. Алайда, бұл оқытушылардың кәсіби жетілуіне кедергі болмауы керек. Оқу/оқыту стильдері туралы жаңа білім ЖОО-ның жаңа