Бұл зерттеу озық технологиялардың, атап айтқанда ChatGPt және MidJourney сияқты нейрондық желілердің зерттеу университетінің академиялық ортасы шеңберінде болашақ педагогтардың кәсіптік біліміне әсерін зерттеуге бағытталған. Зерттеудің мақсаты нейрондық желілерді қолданудың білім беру процесіне, атап айтқанда педагогикалық кадрларды даярлауға әсерін терең зерттеу, сондай-ақ оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін осы технологиялардың мүмкіндіктерін анықтау. Зерттеудің негізгі идеясы білім беру ортасы контекстінде нейрондық желілерді пайдалануды талдау, олардың оқу бағдарламаларын әзірлеу мен іске асырудағы тиімділігін бағалау, сондай-ақ олардың болашақ мұғалімдердің кәсіби дағдыларын дамытуға әсерін зерттеу болып табылады. Бұл жұмыстың ғылыми және практикалық маңыздылығы жасанды интеллектті білім беру процесіне интеграциялау әлеуетін зерттеу болып табылады, бұл мұғалімдердің оқу сапасы мен кәсіби дайындығын арттыруға ықпал етуі мүмкін. Зерттеу оқытушылардың сауалнамасын және мазмұнды талдауды қоса алғанда, сапалы және сандық зерттеу әдістерін қолдануды қамтиды. Зерттеудің негізгі нәтижелері мен қорытындылары нейрондық желілер студенттердің сыни ойлауын, шығармашылығы мен бейімделуін дамыта отырып, оқу процесін айтарлықтай жақсарта алатынын көрсетеді. Бұл зерттеудің құндылығы оның жасанды интеллектті қолдана отырып оқыту әдістемесін дамытуға, педагогикалық теория мен практиканы заманауи технологиялық тәсілдермен байытуға қосқан үлесі болып табылады. Жұмыстың практикалық маңыздылығы нейрондық желілерді оқу процесіне тиімді интеграциялау үшін ұсыныстар беруде көрінеді, бұл білім беру сапасы мен мұғалімдердің кәсіби дайындығын жақсартуға ықпал етуі мүмкін.
CHATGPT, MIDJOURNEY НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ УНИВЕРСИТЕТІ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ САПАСЫНА ӘСЕРІ
Жарияланған December 2024
26
25
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
жасанды интеллект
нейрондық желілер
білім беру технологиялары
кәсіптік оқыту
MidJourney
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Жумашева С.С., Битлеуов А.А., . 2024. CHATGPT, MIDJOURNEY НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ УНИВЕРСИТЕТІ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ САПАСЫНА ӘСЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2024), 138–150. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.84.4.013.