Бұл мақалада жоғары оқу орындарында кәсіби маман даярлау жағдайында білім алушылардың түйінді құзыреттіліктерін, атап айтқанда, басқарушылық дағдыларын дамытудағы тәрбие жұмысының мүмкіндіктері талданады. Студенттің басқару дағдыларын дамыту өзекті және маңызды мәселе, өйткені талап етілетін дағдылар адамға өмірде жетістікке жетуге, сонымен қатар психологиялық денсаулықты сақтауға және нығайтуға мүмкіндік береді.
Жоғары оқу орнынының студенттерінің басқарушылық дағдыларын дамыту үдерісінде қолданылатын рухани-адамгершілік тәрбиенің бейімделген тиімді түрлері мысал ретінде берілген. Сауалнама сұрақтарының нәтижелері жоо оқытушыларының тәрбиелік, оқытушылық, әдістемелік, ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару сияқты түсіну және орындау функцияларының иерархиясын анықтады. Университет оқытушысының ұсынылған бес негізгі функциясының ішінен студенттерде құзіреттілікті қалыптастырудың негізгі құралы болып табылатын білім беру қызметі төмен деңгейде болып шықты.