Қазіргі қоғамдағы кәсіби қызмет маманнан тек өз саласындағы кәсіпқойлықты ғана емес, сонымен қатар кәсіби кеңістікте тез бейімделуге, еңбек нарығында ұтқырлыққа және үнемі өзін-өзі жетілдіруге дайындықты талап етеді. Қызмет әдіснамасы маманның өз еңбегін ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін сәтті пайдалану және қазіргі заманғы технологиялардың (әлеуметтік, ақпараттық, коммуникативтік және т.б.) көмегімен кәсіби міндеттерді шешу, сондай-ақ еңбек нәтижелерін ресімдеу және таныстыру қабілетіне қарай өзгеріп отырады. Жоғары білім, қазіргі қоғамның сұраныстарына жауап бере отырып, болашақ мамандардың "икемді" (әмбебап) құзыреттерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді, олар 3++ ҒЭҚ негізімен белгіленген және жүйелі ойлауды, ақпаратты сыни бағалауды, кәсіби міндеттерді шешу үшін түрлі ресурстарды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Мақалада университет студенттерінің әмбебап құзіреттілігін дамыту процесін ұйымдастырудағы Өммпу тәжірибесі ұсынылған. Зерттеу Өммпу ғылымды дамыту қоры аясында орындалды.
ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТЕР ЖОҒАРЫ БІЛІМНІҢ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
Жарияланған July 2021
216
155
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
қызмет әдіснамасы
жоғары білім
ФГОС ВО 3 ,
әмбебап құзыреттілік
университет студенттері
Омбы мемлекеттік педагогикалық университеті
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Дроботенко Ю.Б., . 2021. ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТЕР ЖОҒАРЫ БІЛІМНІҢ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 70, 2 (Лип 2021), 23–32. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-5496.03.