Жаһандану, ақпараттандыру, цифрландыру қазіргі тәрбие процесін қиындататын ауқымды өзгерістерге әкелді. Қазақстандағы тәрбиенің заманауи тәжірибесі зияткерлік ұлтты қалыптастыру міндетін шешуге бағытталған. Білім беру процесінің, оның ішінде тәрбие процесінің негізгі тұлғасы-мұғалім. Қазақстанда болып жатқан қоғамдық сананы жаңғырту, білім беру мазмұнын да, тәрбие жүйесін де жаңарту тек мазмұнды ғана емес, сонымен қатар педагогтарды бала тәрбиесіне, білім беру ұйымдарында тәрбие жүйесін ұйымдастыруға кәсіби даярлаудың әдіснамасын да түсінуді талап етеді. Қазақстанның болашақ педагогтарын тәрбие жұмысына кәсіби даярлаудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдіснамалық негіздерін талдау қазақстандық қоғамның рухани жаңаруы жағдайында болашақ мұғалімді даярлау стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік береді деп санаймыз. Мақала Абай атындағы ҚазҰПУ- да жүргізілген тәжірибелер негізінде жазылды. Жүргізілген зерттеу нәтижесінде этникалық, мәдени, діни сан алуандылық деңгейі жоғары Қазақстанда мұғалімді даярлау процесі жоғары оқу орнының білім беру процесінің тәрбиелік және әлеуметтендіру құрамдас бөліктерін күшейтуді талап етеді деген қорытындыға келдік. Заманауи Мұғалімді кәсіби даярлау стратегиясы жеке тұлғаға бағытталған, құзыреттілік парадигмалар идеяларының жетекші рөлі бар полипарадигмальды тұжырымдама болуы керек.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНА ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ ТУРАЛЫ
Жарияланған June 2021
190
271
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
педагогикалық білім беру
педагогтарды кәсіби даярлау әдістемесі
полипарадигмалдық тәсіл
ұлттық тәрбие
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Колумбаева Ш. Ж., . 2021. ҚАЗАҚСТАННЫҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНА ДАЯРЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 70, 2 (Чер 2021), 14–22. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-5496.02 .