Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

«ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ

Жарияланған June 2024

39

48

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада қоғамның әлеуметтік-мәдени өміріне әсер ететін интернет пен желілік қауымдастықтардың рөлін, интернет-платформаларды пайдалану мүмкіндіктерін анықтаудың өзекті мәселелері бойынша зерттелген теориялық материалды талдау ұсынылған. Ғаламдық әлемдік статистикамен салыстырғанда Қазақстандағы интернет-пайдаланушылар мен желілік қауымдастықтардың өсу деректері ұсынылған. Авторлар ұсынған мақалада Интернеттің негізгі пайдаланушылары-жоғары оқу орындарының студенттері арасындағы қатынастардың өзгеруіне цифрлық ортаның әсерін негіздеуге тырысады. Авторлар «on-line community»-де тұлғааралық қатынастар мен виртуалды байланысты зерттеген шетелдік ғалымдардың тиісті зерттеулерін талдайды. Мақалада «on-line community»- де Қазақстанның жоғары оқу орындары студенттерінің виртуалды романтикалық қарым-қатынастары мен мінез-құлқының ауытқуларын анықтауға мүмкіндік беретін жүргізілген зерттеу нәтижелері ұсынылған. Авторлар респонденттердің виртуалды қолдауға («фолловинг»), виртуалды махаббатқа, виртуалды достыққа («френдинг») және троллингке қатысты алған жауаптарын зерттеді. Зерттеу сауалнамасының нәтижелері бойынша SWOT талдауы ұсынылды. Зерттеудің одан әрі перспективаларын авторлар «on-line community»-де оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениетін және цифрлық этикетін қалыптастыру мәселелерін зерттеуден көреді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Колумбаева Ш.Ж., Нарбекова Б.М., Танатова А.Д., . 2024. «ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 5–25. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.001.