Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУДЕГІ ДИСКУРСИВТІ ТАЛДАУДЫҢ ӘЛЕУЕТІ

Жарияланған June 2020
2Омский государственный педагогический университет, г.Омск, Российская Федерация
Аңдатпа

Бұл мақала педагогикалық зерттеулердегі дискурс-талдаудың әлеуетін зерттеуге арналған. Авторлар дискурстық әдіс шеңберінде педагогикалық ақпарат көздерімен жұмыс кезінде дискурс-талдауды қолданудың өзектілігі мен маңыздылығын негізделді. Ақпараттың теориялық көздерімен жұмыс істеуге ерекше көңіл бөлінген. Сипатталған дәлелдер әдістің әмбебаптылығы мен пәнаралық байланысының пайдасына келтірген, сонымен қатар оның дәстүрлі әдістерге қарағанда артықшылықтары сипатталған. Дискурсты үш деңгейлі жүйе ретінде түсіну тұрғысынан дискурс-талдау әдістемесі сипатталған. Авторлар дискурс-талдаудың пәнаралық зерттеудегі маңыздығын іске асыруына көңіл аударады және педагогикалық ғылым әдіснамасы саласын алыстағы зерттеуінің келешегін белгілейді. Бастауыш педагог-зерттеушіге ғылыми-зерттеу жұмастарын жасау үшін кепілдеме ұсынылды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Старкова А.В., Дроботенко Ю.Б., . 2020. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУДЕГІ ДИСКУРСИВТІ ТАЛДАУДЫҢ ӘЛЕУЕТІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 70, 2 (Чер 2020), 5–13. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-5496.01.