Бұл мақала педагогикалық зерттеулердегі дискурс-талдаудың әлеуетін зерттеуге арналған. Авторлар дискурстық әдіс шеңберінде педагогикалық ақпарат көздерімен жұмыс кезінде дискурс-талдауды қолданудың өзектілігі мен маңыздылығын негізделді. Ақпараттың теориялық көздерімен жұмыс істеуге ерекше көңіл бөлінген. Сипатталған дәлелдер әдістің әмбебаптылығы мен пәнаралық байланысының пайдасына келтірген, сонымен қатар оның дәстүрлі әдістерге қарағанда артықшылықтары сипатталған. Дискурсты үш деңгейлі жүйе ретінде түсіну тұрғысынан дискурс-талдау әдістемесі сипатталған. Авторлар дискурс-талдаудың пәнаралық зерттеудегі маңыздығын іске асыруына көңіл аударады және педагогикалық ғылым әдіснамасы саласын алыстағы зерттеуінің келешегін белгілейді. Бастауыш педагог-зерттеушіге ғылыми-зерттеу жұмастарын жасау үшін кепілдеме ұсынылды.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУДЕГІ ДИСКУРСИВТІ ТАЛДАУДЫҢ ӘЛЕУЕТІ
Жарияланған June 2020
326
136
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
ғылыми-зерттеу қызметі
педагогикалық зерттеу
педагогикалық шындық
дискурстық тәсіл
дискурс-талдау
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Старкова А.В., Дроботенко Ю.Б., . 2020. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ ЗЕРТТЕУДЕГІ ДИСКУРСИВТІ ТАЛДАУДЫҢ ӘЛЕУЕТІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 70, 2 (Чер 2020), 5–13. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-5496.01.